چرا اینستاگرام موفق است؟
جذب مخاطب شبکه اجتماعی داخلی
عزیزانی که صحبت از ایجاد محدودیت به بهانه وجود نمونه داخلی میکنند، باید به پیشینه همین اینستاگرام نگاه کنند.
چرا اینستاگرام تا این میزان محبوب است؟ آقا قبل از آن شبکه مشابهای ایجاد نشده بود؟ علت شکست آن شبکه مشابه چه بود؟
تفاوت یک شبکه اجتماعی در محدوده کاربران یک کشور با شبکهای با کابرانی از همه نقاط جهان در چیست؟
چگونه میتوان یک شبکه را به گونهای معرفی، تبلیغ و مهیا کرد تا برای همه جذابیت داشته باشد؟
موضوع اعتماد (به درست یا به غلط) با محدودیت یک شبکه اجتماعی حل میشود؟
تفاوت اینستاگرام در چیست؟
پاسخ به این سوالات، راه نجات از معضلات شبکههای اجتماعی است. توسعه شبکههای اجتماعی داخلی به دلیل ایجاد رقابت، درنهایت به نفع مخاطب تمام میشود.
شاید مشکل اصلی از شبکههای اجتماعی داخلی، نگاه این شبکهها باشد.
آیا باید به فکر ایجاد یک کسب و کار داخلی باشند یا باید به گونهای رفتار کنند که مخاطب از هر جای دنیا به سراغ آنها برود؟
گاهی اوقات تعریف نادرست محدوده زمانی و مکانی هدف به هنگام شروع یک کسب و کار تازه، بر ضد همان کسب و کار عمل تبدیل میشود.
پایان پیام