معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت از سال ۹۴ پرداخت نشده است و فقط وعده می‌دهند

پایگاه خبری گلونی، آرشین ساکی: مشاور وزیر بهداشت در خصوص معوقات بازنشستگان گفت: معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت از سال ۹۴ پرداخت نشده است. سازمان برنامه و بودجه فقط وعده می‌دهد.

معوقات بازنشستگان

در همه جای دنیا انسان‌ها در جوانی به کار و فعالیت مشغول می‌شوند تا در کهنسالی بتوانند زندگی آرام و تامینی داشته باشند.

ولی در کشور ما اگر شانس بیاوری و زیر سی سالگی استخدام جایی شوی، سی سال هم که کار کنی، باز آن‌قدر اوضاع اقتصادی‌ات خراب است که باید به فکر نان شب باشی.

در مورد بسیاری از بازنشستگان کشوری این روزها، آش همین و کاسه همین است که عرض کردم.

در سنین بازنشستگی دیگر توانایی و قدرت کار کردن افراد بسیار پایین می‌آید اما از آن‌جایی که بسیاری از مطالبات ان‌ها به تعویق می‌افتد، این عزیزان مجبور به کار کردن مجدد می‌شوند.

ورود دوباره بازنشستگان به بازار کار، علاوه بر خستگی مداوم و به خطر انداختن سلامتی آن‌ها، باعث می‌شود بسیاری از جوان‌ها بیکار بمانند.

ایام بازنشستگی به این معنی نیست که فرد از خوردن و نفس کشیدن و زندگی کردن بازنشسته می‌شود اما در کشور ما طوری با بازنشستگان برخورد می‌شود که دقیقا همین برداشت تلقی می‌شود.

وزارت بهداشت

حالا در مورد بازنشستگان وزارت بهداشت هم این موضوع پررنگ‌تر از سایر ارگان‌ها مطرح شده. فکرش را بکنید با تورمی که در جامعه وجود دارد معوقاتی که از سال ۹۴ مانده حتی اگر فردا پرداخت شود چه ارزشی دارد؟

آیا هزار تومان یک ماه پیش در این صعود پلکانی قیمت‌ها با هزار تومان این ماه برابری می‌کند؟

دولت باید پیش از آن‌که کار به این‌جا برسد فکری به حال بازنشستگان می‌کرد.

این مشکل برای خیلی از ارگان‌های دیگر هم پیش آمده، پس باید هرچه سریع‌تر فکری به حالش کرد پیش از آن‌که آسیب جدی به قشری که سی سال زحمت کشیده‌اند و الان حقیقتا وقت استراحت‌شان است وارد شود.

پایان پیام

کد خبر : 110301 ساعت خبر : 11:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=110301
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات