در نوروز ۹۸ لرستان‌گردی را فراموش نکنید و از سفر به مناطق مختلف لرستان لذت ببرید

در نوروز ۹۸ لرستان‌گردی را فراموش نکنید و از سفر به مناطق مختلف لرستان لذت ببرید

به گزارش پایگاه خبری گلونی، لرستان‌گردی کنید و این فرصت را از دست ندهید. به خاطر داشته باشید که لرستان فقط شهر خرم‌آباد نیست؛

کوهدشت، نورآباد، الشتر، بروجرد، اشترینان، دورود، ازنا، الیگودرز، پلدختر، چگنی، شول‌آباد، دوره، طرحان، رومشکان و بسیاری از مناطق دیگر جزو استان لرستان هستند و هر کدام به نوبه خود دارای مکان‌های تفریحی، گردشگری، تاریخی و… هستند.

مکان‌هایی که گاهی اوقات دیده می‌شود مسافرانی که در طی سال به آن‌جا می‌روند، چشم به آن‌ها می‌دوزند و بعد از ساعت‌ها بازدید و تفریح و گردش، رضایت به ترک آن‌ها می‌دهند.

در نوروز ۹۸ لرستان‌گردی را فراموش نکنید

برای لرستان‌گردی برنامه‌ریزی کنید.

برای سفر به لرستان می‌توانید خرم‌آباد را به‌عنوان شهر مقصد و اولیه انتخاب کنید و بعد به شهرهای دیگر سفر کنید.

با این کار می‌توانید در رده مسافرانی زیادی قرار بگیرید که این کار را انجام می‌دهند و با برنامه‌ریزی درست، از تمام روزهای عید بهره می‌برند.

اگر دوست داشته باشید، می‌توانید در هر کدام از شهرهای استان لرستان اقامت کنید و آن شهر را به‌عنوان مقصد اصلی انتخاب کنید و بعد در طی سه یا چهار روز به شهرهای مختلف سفر کنید و از جاذبه‌های طبیعی این استان دیدن کنید.

مناطق مختلف لرستان

بسیاری از گردشگران خرم‌آباد را به‌عنوان شهر مقصد انتخاب می‌کنند و در خرم‌آباد اقامت می‌کنند و بعد به دورود، الیگودرز و ازنا، به تنگه شیرز کوهدشت، به ارتفاعات نورآباد، به سمت تالاب‌های پلدختر و به سمت جنگل‌های بلوط خرم‌آباد می‌روند.

لرستان‌گردی را در نوروز ۹۸ فراموش نکنید؛ لرستان استانی برای گذشتن نیست، در این استان باید ماند و از دیدنی‌های و خوردنی‌ها و پوشیدنی‌های آن لذت برد.

از جنگل‌های متراکم بلوط و کوه‌های سر به فلک کشیده و هوای دل‌انگیز بهاری استان لرستان غافل نشوید.

اگر لرستان را در پایگاه خبری گلونی جستجو کنید و یا نام خرم‌آباد را سرچ کنید، می‌توانید مطالب بسیار زیادی درباره گردشگری استان لرستان و شهر خرم‌آباد و دیگر شهرهای زیبای این استان بخوانید و ببینید و به تجربیات خود بیفزایید.

پایان پیام

کد خبر : 114154 ساعت خبر : 3:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=114154
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات