تبلیغات توییتری روی بیلبوردها؛ ارتباط با مخاطب همیشه جذاب است اما…
پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفریخواه:تبلیغات در عصر نوین وارد فاز جدیدی شده است که استفاده از ترانههای نوستالژیک با ترکیبهایی از ژانرهای توییتر این سبک جدید را میسازد.
نتیجه توافق برد برد در تبلیغات
این نوع تبلیغات ترکیبی است از افه تفاوت در لایههای نزدیک به سطح روشنفکری با دمدستیترین نوستالژیهای عوام. این سبک قرار بود یک توافق برد_ برد در دنیای تبلیغات باشد اما نتیجهاش در آزمون و خطای برندها برای امتحان این سبک از تبلیغات برای همیشه گم شد. جملات نازلتر شدند و تبلیغات دمدستیتر و مخاطب گیجوگنگ موج هیجانی این تبلیغات جا میماند.
مزیت رقابتیتان را نشان دهید
مزیت رقابتی در دنیای تبلیغات یک اصل است. همان چیزی که باعث میشود رقبایتان به گرد پایتان نرسند.
باید در انتخاب شعارها دقت کنید حتا اگر قرار است با مردم احساس نزدیکی کنید.
تبلیغات توییتری
نمونههای عجیب تبلیغات مدرن
«کسی که بیمه را آنلاین میخرد قطعاً به اینترنت وصل بوده است»، «یهبار یه مرده میخوره به نرده، بیمه نداشته برگرده»، «من اگه بیمه شخص ثالث داشتم هم باز در تصادف شخص خامس صدمه میدیدم» و شعارهایی از این دست چند وقتی است که وارد بازار تبلیغات شدهاند.
شانه تخممرغیهای دنبای تبلیغات
این دست تبلیغات مثل فیلمهای شانه تخممرغی سینما میتوانند باعث افزایش فروش شوند کشف ارتباط آنها با اطلاعات محیطی مخاطب یک چالش سرگرم کننده چند ثانیهای برای اوست در نهایت مخاطب میخندد و شاید نام برند را بهخاطر بسپرد اما دست دیگر از مخاطبان از خود میپرسن که برندی که این سبک تبلیغات را شعار خود قرار میدهد در ارائه خدمات خود هم همینقدر جدی است؟
ارتباط با مخاطب به چه قیمتی
ارتباط با مخاطب با شیوههای نوین همیشه جذابتر است اما توجه به گرافیک کار و افزایش خلاقیت در محتوای آن را باید همپای متن اجرا کنیم.
استفاده از جملههای ابزورد و افه آوانگارد بودن در تبلیغات به تنهایی کارمان را راه نمیندازد.
نمونههایی از تبلیغات خلاقانه
پایان پیام