آلبوم بی نام محسن چاوشی را دانلود کنید

آلبوم بی نام محسن چاوشی می‌آید تا بازار موسیقی پاپ را از سوت و کوری نجات بدهد

پایگاه خبری گلونی میثم کریمی: بازار موسیقی ایران این روزها شرایط بسیار آرامی را تجربه می‌کند.

بعد از ایام عزاداری محرم و صفر اکثر خواننده‌ها با فعالیت‌های خود به دنبال پر کردن سالن‌های کنسرت خود بودند و خبری از آلبوم موسیقی نبود تا اینکه خبر انتشار آلبوم افسانه چشمهایت با همکاری همایون شجریان و علیرضا قربانی تبدیل به خبر اول موسیقی ایران شد.

برای دانلود آلبوم بی نام محسن چاوشی کلیک کنید

این آلبوم در اواسط آبان‌ماه به بازار آمد و از طرف شنونده‌های موسیقی سنتی با استقبال قابل توجهی مواجه شد.

هرچند که این آلبوم با حاشیه‌هایی هم همراه بود اما توانست بازار راکد موسیقی را کمی سر و سامان بدهد.

بعد از حواشی این آلبوم که جانی دوباره به موسیقی سنتی بخشید، همه علاقه‌مندان موسیقی پاپ منتظر انتشار آقای خاص موسیقی پاپ ایران، یعنی محسن چاوشی هستند.

در ابتدا قرار بود این آلبوم در تاریخ پنجم آذرماه منتشر شود، اما با توجه به اتفاقات اخیر و قطع سراسری اینترنت انتشار آلبوم بی‌نام محسن چاوشی یا همان قمارباز به تاخیر افتاد.

در آخرین خبری که تهیه کننده این آلبوم یعنی هادی حسینی در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داد، قرار است پیش‌فروش این آلبوم روز شنبه شانزدهم آذرماه آغاز شود و در تاریخ بیست و ششم آذر نیز آلبوم بی‌نام به صورت رسمی منتشر شود.

به نظر می‌رسد این آلبوم شامل یازده قطعه موسیقی است که هفت قطعه آن از شعرهای مولاناست، یک قطعه با شعری از سعدی، یک قطعه با تلفیق اشعار سعدی و وحشی بافقی است و یک قطعه هم از سروده‌های فصیح‌الزمان شیرازی خوانده شده است.

با توجه به اشعار این آلبوم به نظر می‌رسد بعد از مدتی که علاقه‌مندان موسیقی با اشعار سخیف به اصطلاح خواننده‌های پلی‌بکی از موسیقی دور شده بودند، باید منتظر ترانه‌هایی با اشعار بسیار زیبای بزرگترین شاعران ایرانی یعنی مولانا و سعدی باشیم تا روحی تازه به کالبد بی‌جان موسیقی پاپ ایران دمیده شود.

نظر شما چیست؟

پایان پیام

کد خبر : 143954 ساعت خبر : 8:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=143954
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات