مقصر اصلی پیدا نشدن منشأ بوی بد تهران ترامپ است

مقصر اصلی پیدا نشدن منشأ بوی بد تهران ترامپ است

پایگاه خبری گلونی راضیه حسینی: در حالی‌که کشورهای دیگر فضانوردانی را به مریخ می‌فرستند تا خاک و هوای آنجا را مورد بررسی قرار دهند، ما بیش از یک سال است که دنبال بوی بد در تهران می‌گردیم و هنوز پیدایش نکردیم.

البته پیدا کردن ترکیبات این بو که امسال دوباره سروکله‌اش پیدا شده است کار سختی نیست و فقط نیاز به خرید دستگاه‌هایی دارد که ترکیبات این بو را تشخیص بدهند و به راحتی این سؤال بزرگ که مدتی است ذهن مردم ومسئولین را به خود مشغول کرده پاسخ بدهند.

اما خرید و وارد کردن این دستگاه‌ها بخاطر وجود تحریم‌ها احتمالاً غیرممکن است و باید با وسایل دیگری ترکیبات این بو را تشخیص داد.

در واقع مسئول پیدا نشدن بوی بد ترامپ است که با وضع تحریم‌های سخت راه ورود این دستگاه‌ها را به کشور بسته است.

در ایران فعلا دستگاه‌هایی هست که فقط شدت بو را تشخیص می‌دهند اما کارشناسان سعی دارند با روش‌های آزمایشگاهی همچون GCMASS به ترکیبات این بو پی ببرند که البته این کار نیازمند این است که بو مدت زمان بیشتری در فضا باشد.

اگر این وسائل و امکانات در دسترس نباشد مجبوریم به صحبت‌های مسئولین عزیز گوش بدهیم و از نظرات کاملاً متنوع و جالب آنها استفاده کنیم.

مسئولین در این مورد واقعاً به دردسر افتاده‌اند و هر کدام یک چیزی می‌گویند.

یکی می‌گوید باد بو آورده، یکی دیگر می‌گوید فاضلاب است و بعضی هم معتقد هستند که سایت دفن زباله آرادکوه گندش درآمده است.

مقصر اصلی پیدا نشدن منشأ بوی بد تهران ترامپ است

این وسط بعضی از مسئولین بعضی دیگر را مقصر می‌دانند و در جدیدترین خبر، آقای نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: «سال گذشته نیز اقداماتی را در این خصوص انجام دادیم و برای خود من مسجل شد که یک سازمانی کتمان حقیقت می‌کند که البته کارشناسان مربوطه نظر دیگری داشتند اما ما گزارش مربوط به آن را به دستگاه‌های مربوطه دادیم و هنوز هم منشاء آن مشخص نشده است.»

بوی کتمان حقیقت کدام سازمان است که درآمده، ما هم نمی‌دانیم و جز خواندن اخبار مربوط به منشأ این بوی مرموز کار دیگری از دست‌مان برنمی‌آید.

البته مسئولین هم نیاز نیست خودشان را خیلی ناراحت کنند و به دردسر بیندازند این بو هم بعد از مدتی می‌رود پی کارش و احتمالاً سال بعد دوباره می‌آید.

تا آن موقع هم که معلوم نیست چه کسی رئیس کجا است و شاید دیگر نیاز نباشد شما جواب مردم را بدهید و نیروهای تازه‌نفس با احتمالات جدیدتر وارد میدان می‌شوند.

پایان پیام

کد خبر : 145810 ساعت خبر : 10:21 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=145810
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات