سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی؛ دانلود کنید

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی این سریال مراحل فنی پایانی را پشت سر می‌گذارد تا در اسفندماه برای توزیع در شبکه نمایش خانگی و پخش در سرویس‌های وی‌اودی فیلیمو و نماوا آماده شود.

سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی

هم گناه سریال جدید مصطفی کیایی به نویسندگی برادرش محسن کیایی و علی کوچکی است که این روزها در حال سپری کردن مرحله پیش تولید است.

مجوز ساخت «هم‌گناه» تازه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی به کارگردانی مصطفی کیایی از طرف شورای پروانه ساخت غیر سینمایی صادر شده است.

روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری، در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت غیرسینمایی، برای سریال «هم‌گناه» به تهيه‌كنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی و بلند داستانی «آوای باد را بشنو» به تهيه‌كنندگی احمد عبدالهیان و کارگردانی شهرام درویش پروانه ساخت صادر شد.

بر اساس این گزارش، شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی، برای سریال «مانکن» به تهيه‌كنندگی ایرج محمدی و کارگردانی حسین سهیلی‌زاده، داستانی بلند «سکوت طولانی» به تهيه‌كنندگی فرزاد پاک و کارگردانی مهناز محمدی و داستانی بلند «صداهای خاموش» به تهيه‌كنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی سهی بانو ذوالقدر پروانه نمایش صادر گردید.

حبیب رضایی در نقش «پرویز کوهی» با سریال هم‌گناه به کارگردانی مصطفی کیایی برای اولین بار به شبکه نمایش خانگی می‌آید تا سال‌‌ها بعد از «آژانس شیشه‌ای»، دوباره شاهد نقش‌آفرینی او و پرویز پرستویی در کنار هم باشیم.

در آستانه انتشار این سریال از اولین تصاویر نقش‌آفرینی این بازیگر با گریمی متفاوت رونمایی شد.

پرویز پرستویی، مهتاب کرامتی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، حبیب رضایی، رویا تیموریان و مسعود رایگان تاکنون به «هم گناه» پیوسته و به زودی بازیگران جدیدی به جمع آن‌ها اضافه خواهند شد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد داستان سریال منتشر نشده است. این سریال نخستین تجربه ساخت سریال مصطفی کیایی برای نمایش خانگی می‌باشد.

مصطفی کیایی کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های برگزیده‌ای چون «عصر یخبندان»، «بارکد»، «خط ویژه» و… را در کارنامه دارد.

او که با کارگردانی «خط ویژه» سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر و با نویسندگی «ضد گلوله» سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده است، حالا با کارگردانی و نویسندگی «هم گناه» تجربه متفاوتی را در شبکه نمایش خانگی از سر خواهد گذراند.

پایان پیام

کد خبر : 148324 ساعت خبر : 11:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=148324
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات