شارژ خودکار ایرانسل گسترش می‌یابد

ایرانسل خدمات «شارژ خودکار» را گسترش می‌دهد

ایرانسل که در زمستان سال ۱۳۹۴ برای نخستین بار در ایران، خدمات «شارژ خودکار» را ارائه کرده بود، این خدمات را گسترش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اپراتور دیجیتال ایران، با همکاری با سامانۀ «پیمان» شرکت «فرابوم»، این امکان را برای کاربران نسخۀ اندروید اپلیکیشن «ایرانسل من» فراهم کرده است تا همواره از وجود حداقل شارژ در حساب برای مشترکان اعتباری و نیز پرداخت به موقع قبض برای مشترکان دائمی اطمینان حاصل کنند.

«شارژ خودکار» عنوان خدماتی است که با همکاری بانک‌ها ارائه شده و از طریق آن، مشترکان اعتباری ایرانسل، اجازه می‌دهند هر گاه اعتبار حساب‌شان به حداقل تعیین شده رسید، مبلغی که قبلاً تعیین کرده‌اند به صورت خودکار از حساب بانکی‌شان کسر و حساب ایرانسلی‌شان شارژ شود.

مشترکان دائمی ایرانسل نیز با استفاده از این خدمات، اجازه می‌دهند صورت‌حساب‌شان در زمان مقرر به صورت خودکار پرداخت شود.

به این ترتیب، نگرانی از قطع ارتباط به دلیل کمبود اعتبار حساب از بین می‌رود.

در خبر دیگری نیز داشتیم: با هدف ارائه خدمات دیجیتال متنوع، «کیف پول آپ» به درگاه‌های پرداخت ایرانسل اضافه شده است تا مشترکان اپراتور دیجیتال ایران بتوانند بدون نیاز به رمز دوم (ایستا و پویا) و طی فرایندی امن و آسان، شارژ و بسته اینترنت خریداری کنند. مشترکانی که قصد استفاده از این امکان را دارند، لازم است ابتدا به حساب کاربری خود در اپلیکیشن آپ وارد شوند و پس از افزایش شارژ خود به مقدار مورد نیاز، به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه و بسته اینترنت یا شارژ اعتباری دلخواه را تهیه کنند.

سپس، از میان سه گزینۀ «پرداخت از طریق اعتبار حساب»، «پرداخت از طریق کیف پول آپ» و «پرداخت از طریق کارت بانکی» گزینه پرداخت از طریق کیف پول آپ را انتخاب کنند.

ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و همچنین اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری این امکان را فراهم کرده است تا در هفته‌های آتی «پرداخت صورت حساب مشترکان دائمی»، «پرداخت هزینه تغییر سیم‌کارت اعتباری به دائمی»، «خرید بسته‌های پیشنهاد ویژه و بسته‌های هوشمند ساعتی» و «افزایش حد اعتبار مشترکان دائمی» نیز از همین طریق کیف پول آپ امکان پذیر شود.

پایان پیام

کد خبر : 149977 ساعت خبر : 12:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=149977
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات