آخرین اخبار از وضعیت مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

آخرین اخبار از وضعیت مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت شهروند از ارسال کمک‌های غیرنقدی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان با کمک تأمین کنندگان شرکت شهروند و هلال احمر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از ایسنا، امراللهی در مراسم اعزام کمک‌های شهرداری تهران برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از تأمین کنندگانی که شرکت شهروند را در جمع‌آوری این کمک‌ها یاری کردند، گفت: شهرداری تهران با همکاری تأمین کنندگان به ویژه تأمین کنندگان مواد غذایی و شوینده‌ها کمکی در حدود ۳۰ میلیارد ریال را که به صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده بود همه را توسط شرکت شهروند به کالا تبدیل کرد.

آخرین اخبار از وضعیت مناطق سیل زده

مدیرعامل شرکت شهروند افزود: این کمک‌ها شامل ۱۰ کامیون ۱۰ تن و ۱۷ کامیون خاور که شامل بیش از ۱۰۰ نوع کالا همانند انواع کنسروها، شوینده‌ها و آب معدنی که پیش‌تر توسط هلال احمر اعلام شده بود که در مناطق سیل زده نیاز است، به استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شود. در این کار هلال احمر با شرکت شهروند همکاری کرده است تا این اقلام که توسط حدود ۳۰ تأمین کننده انجام شده، میان سیل زدگان توزیع شود.

وی با تأکید بر اینکه این کار به دستور شهردار تهران انجام شده و ادامه خواهد داشت، افزود: ابعاد فاجعه سیل اخیر بسیار وسیع بوده لذا امیدواریم با همکاری تأمین کنندگان شرکت شهروند و هلال احمر بتوانیم گام موثری در یاری رسانی به هم وطنان خود برداریم.

در خبر دیگری هم داشتیم:

مدیر کل کمیته امداد استان یزد از ارسال کمک‌های مردم نیکوکار این استان به‌ وسیله چهار کامیون به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

«محمد شجاعان» در این باره اعلام کرد: کمک‌های مردم نیکوکار استان یزد که به‌ وسیله چهار کامیون به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شده، در مجموع به ارزش چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است که ۲۵۰ میلیون تومان آن به‌ صورت نقدی و مابقی غیرنقدی است.

به گفته وی، کمک‌های غیرنقدی مردم استان نیز شامل فرش و زیرانداز، پتو، کالای ضروری منزل، کفش، البسه، مواد شوینده و اقلام بهداشتی بوده است.

به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، شجاعان در پایان یاداور شد: کد دستوری #۵*۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۹۳۱ نزد بانک ملی برای پرداخت کمک‌های نقدی به‌صورت غیرحضوری برای سیل‌زدگان در نظر گرفته‌ شده است و مردم نیکوکار می‌توانند همچنان کمک‌های اهدایی خود را از این طریق پرداخت کنند.

پایگاه خبری گلونی همچنان اخبار مناطق سیل زده را پوشش می‌دهد و شما می‌توانید به‌گزین این خبرها را در تگ سیل پایگاه خبری گلونی دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 149151 ساعت خبر : 11:46 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=149151
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات