آقای کفاشیان دست به افشاگری زد؛ فیفا را گول زدیم

آقای کفاشیان دست به افشاگری زد؛ فیفا را گول زدیم

افشاگری کفاشیان روی خط زنده رادیو: ما به فیفا دروغ گفتیم!

رییس اسبق فدراسیون فوتبال ایران پرده از راز مهم و عجیبی برداشت.

علی کفاشیان رییس اسبق فدراسیون فوتبال، با حضور روی خط برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت و گو درباره ابهامات اساسنامه فدراسیون فوتبال و اصلاحاتی که باید انجام می‌شد افشاگری کرد و گفت: ما فیفا را گول زدیم! او صراحتا عنوان کرد که در ماجرای عدم تطابق نسخه فارسی و انگلیسی اساسنامه فدراسیون فوتبال، ما به فیفا دروغ گفتیم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی آقای کفاشیان در این‌باره گفت ما در اساسنامه‌ای که به فیفا ارائه کرده بودیم و در سال هشتاد و شش تصویب شد به جای واژه «عمومی غیردولتی» از واژه «مستقل غیردولتی» استفاده کردیم و فیفا را گول زدیم.

در واقع اگر در نامه به فیفا، فدراسیون را یک نهاد عمومی غیردولتی معرفی می‌کردند مشکل بزرگی به وجود می‌آمد و باید این مسأله به مجلس می‌رفت تا یک بار برای همیشه برای فدراسیون تصمیم‌گیری شود.

اما مسئولین فدراسیون تصمیم گرفتند راه‌حل ساده‌تری را انتخاب کنند و با یک دروغ، سرو ته قضیه را به خوبی و خوشی هم بیاورند.

فیفا هم به خیال این‌که فدراسیون ما یک نهاد مستقل است با اساسنامه موفقت کرد و همه چیز به خوبی وخوشی تمام شد و فدراسیون ایران باز هم مانند قبل عمومی ماند.

آقای کفاشیان دست به افشاگری زد

حتماً این هم یک دروغ مصلحتی بوده و مسئولین ما به هیچ‌وجه دروغگو نیستند.

البته مشکل مصلحتی است باعث دروغ گفتن می‌شود. مثلاً ممکن است این مصلحت یک‌بار در اساسنامه دیده شود، بار دیگر در قرارداد با مربیان خارجی و اعلام مربی تیم ملی و…

بعد از مدتی می‌بینیم همه مسائل یک مصلحتی در درون خودشان دارند که می‌توانیم درموردشان راست نگوییم.

و این‌طور می‌شود که راست‌گویی و شفافیت در میان برخی مسئولین فراموش می‌شود و مصلحت‌ها جایش را می‌گیرند.

پایان پیام

کد خبر : 155269 ساعت خبر : 2:57 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=155269
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات