زمان پخش سریال نون خ ۲ اعلام شد

زمان پخش سریال نون خ ۲ اعلام شد

مشاور مدیر شبکه اول سیما زمان آغاز پخش سریال «نون خ ۲» را جمعه، ۲۲ فرودین ماه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی با به روی آنتن نرفتن فصل دوم از سریال «نون خ» در موعد مقرر (۲۰ فروردین ماه)، به نظر می‌رسد تلویزیون زمانی جدید را برای پخش این سریال در نظر گرفته است.

بر اساس آنچه محسن سوهانی، مشاور مدیر شبکه یک سیما در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرده است، «با تکمیل مراحل پس تولید فنی «نون خ ۲»، قسمت اول این سریال طنز جمعه ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می‌رود.»

زمان پخش سریال نون خ ۲

این مدیر تلویزیون با تأکید بر این که «مردم قدر هنرمندان خود را می‌دانند»، یادآور شده است که «هنرمندان سریال نون خ، ۳۰ روز در شرایط کرونا و ۶۰ روز را در سرمای استخوان‌سوز کوهستان کار کردند.»

همچنین شامگاه پنج‌شنبه پس از این که سریال «نون خ» روی آنتن نرفت و سینمایی «زندانی‌ها» جایگزین آن شد، سعید آقاخانی، کارگردان سریال هم با انتشار مطلبی، ضمن عذرخواهی از مردم اعلام کرد که این تصمیم به علت مشکلات فنی بوده است.

نون خ نام یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد. «ن. خ» مخفف نقش سعید آقاخانی در این سریال (نورالدین خانزاده) است.

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد.

نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است.

کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند.

نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌ است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند.

پایان پیام

کد خبر : 154893 ساعت خبر : 10:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154893
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات