کتاب روانکاوی کلاسیک یکی از کتاب‌های درجه یک و خوب

کتاب روانکاوی کلاسیک یکی از کتاب‌های درجه یک و خوب

پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: یکی از اشتباهات ما آدم‌های معمولی، از معمولی منظورم همین‌هایی است که روز را با فعالیت‌های روزمره مثل کار و درس شب می‌کنیم‌، این است که اغلب زمانی را برای شناخت خود و بهتر بگویم روح و روان‌مان اختصاص نمی‌دهیم.

زندگی‌های شلوغ و پر از مشکل این روزها اغلب از ما انسان‌هایی تندخو، عصبی مزاج و گاه دارای اخلاق‌های عجیب و غریب و بد ساخته است.

خلق و خویی که چون آن را هم نمی‌شناسیم پی درمانش نمی‌رویم و روز به روز حال‌مان بدتر می‌شود و خودمان هم نمی‌دانیم چه درد بی‌درمانی گرفته‌ایم.

خرید اینترنتی کتاب

اگرچه این روزها خیلی از افراد تابوی پزشک روانشناس را شکسته‌اند و به او مراجعه می‌کنند اما هنوز خیلی از ما حتی یکبار هم به فکر درمان مشکلات کم و بیش روحی‌مان نیفتاده‌ایم.

اما بد نیست بدانید مطالعه برخی کتاب‌ها می‌تواند ما را تا اندازه زیادی در شناخت خودمان و مشکلات و رفع آن‌ها کمک کند.

به طور مثال وسواس فکری یکی از عمومی‌ترین مشکلاتی است که ما با آن درگیریم و می‌توانیم با اندکی مطالعه دست کم از پیشرفتش جلوگیری کنیم. اگر درمانش نکنیم.

کتاب «روانکاوی کلاسیک» یکی از کتاب‌های درجه یک و خوبی است که می‌تواند برای شناخت مشکلات روانی و کنترل آن‌ها ما را راهنمایی کند.

همان‌طور که در مقدمه کتاب هم آمده در این مجموعه، سرگذشت سه بیمار از سوی دکتر فروید مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

این موارد در چارچوب مکتب روانکاوی مورد بررسی قرار می‌گیرند و شرح حالی که از آن‌ها ترسیم می‌شود خواننده را مجذوب خواندن ادامه آن و سرگذشت بیماران می‌کند.

در این شرایطی که در جامعه پیش آمده ضربه‌های روحی بدی به هر کدام از ما وارد شده که داشتن اطلاعات روانکاوی می‌تواند تا حد زیادی کمک‌مان کند.

البته اگر بپذیریم که هر کدام از ما دارای مشکلاتی هستیم و باید آن‌ها را درمان کنیم.

اگر تعارف را کنار بگذاریم شاید خیلی از قسمت‌های مربوط به شرح حال، توی دل‌مان بگوییم: من هم گاهی به این موضوع همین‌گونه فکر کرده‌ام. کتاب را نشر ققنوس با قیمت ۳۸۰۰۰ تومانِ ایرانی منتشر کرده است.

پایان پیام

کد خبر : 153950 ساعت خبر : 6:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=153950
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات