بسته اینترنت ویژه ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان

بسته اینترنت ویژه ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان

ایرانسل، به مناسبت نیمه شعبان، بسته اینترنت سه گیگابایتی ویژه ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت ولادت حضرت امام زمان (عج)، بسته ویژه سه گیگابایتی ارائه شده که در فاصله زمانی بامداد ۲۰، تا شامگاه ۲۶ فروردین ماه، قابل تهیه و استفاده است.

بسته اینترنت ویژه ایرانسل به مناسبت نیمه شعبان

این بسته ویژه از طریق شماره گیری کد دستوری #۵* یا از طریق اپلیکیشن «ایرانسل من»، با قیمت ۱۲هزار تومان، در دسترس است.

صرف نظر از تاریخ تهیه، مهلت استفاده از این بسته اینترنت ویژه، تا پایان ۲۶ فروردین ماه خواهد بود.

ایرانسل، به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، ضمن تبریک این عید سعید، امیدوار است تمامی مردم ایران در صحت و سلامت کامل، از خدمات دیجیتال بهره بگیرند.

ایرانسل (Irancell) یک شرکت خدمات ارتباطاتی که در سال ۱۳۸۴ با سرمایه‌گذاری مشترک گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی (۴۹٪) و شرکت گسترش الکترونیک ایران (۵۱٪) راه‌اندازی شد.

ایرانسل در سال مالی ۱۳۹۲ با درآمدی بالغ بر ۴٬۹ هزار میلیارد تومان، در رتبه ۳۲ از فهرست بزرگترین شرکت‌های ایران قرار گرفت.

در ششم آذر ماه ۱۳۸۴، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد.

واگذاری و توزیع سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری شرکت ایرانسل در چهار شهر تهران، تبریز و مشهد و ساری از روز شنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۶ آغاز شد.

شرکت ایرانسل اعلام کرده‌است که از رویدادهای ورزشی، مدیریتی و فناوری حمایت می‌کند و همچنین با نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی کشور و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همکاری دارد.

ایرانسل همچنین با عقد قرادادی با سازمان لیگ حرفه‌ای لیگ فوتبال ایران اسپانسری لیگ برتر خلیج فارس را بر عهده گرفت که این لیگ با نام «جام ایرانسل» فعالیت خود را آغاز کرد.

پایان پیام

کد خبر : 154748 ساعت خبر : 3:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=154748
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات