چیپسی که عاشق مزه خودش است

چیپسی که عاشق مزه خودش است

به گزارش گلونی یکی از عواملی که شرکت‌ها و برندهای تجاری را موفق می‌کند، تبلیغات خوب و مؤثر است.

تبلیغاتی که در ذهن مخاطب اثر مثبتی بگذارد و تا مدت‌ها در خاطرش بماند. در فضای رقابتی این روزها کالا و برندی پیروز خواهد بود که علاوه بر کیفیت خوب از هنر تبلیغات هم بهره ببرد.

اگر فقط به کیفیت خوب بسنده کنید بازار به زودی شما را فراموش خواهد کرد و اگر هم فقط به تبلیغات بسنده کنید و کیفیت بالا نباشد باز هم اتفاق خوبی در انتظارتان نخواهد بود. برخی شرکت‌های تبلیغاتی ایده‌‌های بکر و بی‌نظیری برای تبلیغ یک کالا دارند.

عکس‌هایی که یک نگاه به آنها کافی است تا برای مدتی زیاد در ذهن‌تان بماند و اگر در فروشگاهی به نام این کالا برخوردید به احتمال زیاد در سبد خریدتان جا خوش می‌کند.

 خلاقیت در ایده، می‌تواند مربوط به خدمات اجتماعی و توجه به محیط زیست هم باشد.

عکس‌هایی که تأثیرگذاری بالایی دارند و ما را متوجه خطری که محیط‌زیست را تهدید می‌کند یا در اجتماع وجود دارد می‌کند.

همه این ایده‌های خلاقانه برای جذب مشتری یا توجه به مسأله‌ای مهم بسیار مفید و سودمند هستند و در جامعه و دنیای امروزی کاربرد فراوان دارد.

چیپسی که عاشق مزه خودش است

برندهای مختلفی در دنیا وجود دارند که چیپس‌هایی متنوع با مزه‌های مختلف تولید می‌کنند. گاهی تند و گاهی هم خوش‌نمک.

از فلفلی و کچاپ تا سرکه‌نمکی و پیاز جعفری و… که مزه‌های وطنی و پرطرفدار خودمان هستند.

اما احتمالاً هیچ‌کدام‌ مثل این چیپس از مزه خودشان خوش‌شان نمی‌آید و خودشیفته نیستند.

گاهی فقط یک عکس برای رساندن مفهوم درست کافی است. مفهومی که گاهی شما را برای خرید وسیله‌ای ترغیب می‌کند و گاه هم نکته‌ای مهم را یادآوری می‌کند.

نکته‌ای که شاید همه هم می‌دانیم اما بعضی‌وقت‌ها فراموش می‌کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 164770 ساعت خبر : 5:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=164770
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات