یک قوطی کوچک و آلودگی میلیون‌ها لیتر آب

یک قوطی کوچک و آلودگی میلیون‌ها لیتر آب

به گزارش پایگاه خبری گلونی یکی از عواملی که شرکت‌ها و برندهای تجاری را موفق می‌کند، تبلیغات خوب و مؤثر است.

تبلیغاتی که در ذهن مخاطب اثر مثبتی بگذارد و تا مدت‌ها در خاطرش بماند.

در فضای رقابتی این روزها کالا و برندی پیروز خواهد بود که علاوه بر کیفیت خوب از هنر تبلیغات هم بهره ببرد.

اگر فقط به کیفیت خوب بسنده کنید بازار به زودی شما را فراموش خواهد کرد و اگر هم فقط به تبلیغات بسنده کنید و کیفیت بالا نباشد باز هم اتفاق خوبی در انتظارتان نخواهد بود.

برخی شرکت‌های تبلیغاتی ایده‌‌های بکر و بی‌نظیری برای تبلیغ یک کالا دارند.

عکس‌هایی که یک نگاه به آنها کافی است تا برای مدتی زیاد در ذهن‌تان بماند و اگر در فروشگاهی به نام این کالا برخوردید به احتمال زیاد در سبد خریدتان جا خوش می‌کند.

 خلاقیت در ایده، می‌تواند مربوط به خدمات اجتماعی و توجه به محیط زیست هم باشد.

عکس‌هایی که تأثیرگذاری بالایی دارند و ما را متوجه خطری که محیط‌زیست را تهدید می‌کند یا در اجتماع وجود دارد می‌کند. همه این ایده‌های خلاقانه برای جذب مشتری یا توجه به مسأله‌ای مهم بسیار مفید و سودمند هستند و در جامعه و دنیای امروزی کاربرد فراوان دارد.

یک قوطی کوچک و آلودگی میلیون‌ها لیتر آب

گاهی فقط یک قوطی رنگ می‌تواند میلیون‌ها لیتر آب را آلوده کند. این آلودگی تأثیر زیادی روی کیفیت زندگی ما انسان‌ها می‌گذارد و می‌تواند خطرناک باشد.

گذشته از خطر برای سلامت انسان‌ها، زندگی آبزیان و جانورانی که در آب زندگی می‌کنند و یا از آن استفاده می‌کنند، تهدید می‌کند.

گاهی همین قوطی رنگ کوچک می‌تواند زندگی پرنده‌هایی را که از آب برکه‌ای برای سیراب شدن استفاده می‌کنند، از بین ببرد.

گاهی فقط یک عکس برای رساندن مفهوم درست کافی است. مفهومی که گاهی شما را برای خرید وسیله‌ای ترغیب می‌کند و گاه هم نکته‌ای مهم را یادآوری می‌کند.

نکته‌ای که شاید همه می‌دانیم اما بعضی‌وقت‌ها فراموش می‌کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 164408 ساعت خبر : 3:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=164408
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات