استقبال ایرانسل از پیشنهاد وزیر برای ارائه ۲ گیگابایت اینترنت رایگان

استقبال ایرانسل از پیشنهاد وزیر برای ارائه ۲ گیگابایت اینترنت رایگان

در مراسم رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد ارائه دو گیگابایت اینترنت رایگان ۴۸ ساعته را به این روستاها ارائه داد و ایرانسل، آن را محقق کرد.

به گزارش گلونی صبح امروز ۲۴ خردادماه ۱۳۹۹، طی مراسمی که به مناسبت رونمایی از دسترسی ۱۰۳۴ روستا به شبکه ملی اطلاعات، در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل، برگزار شد، وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد داد که ایرانسل به اهالی این روستاها ۲ یا ۳ گیگابایت اینترنت رایگان ۴۸ ساعته، ارائه دهد.

استقبال ایرانسل از پیشنهاد وزیر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل گفت:

حال که فرآیند مهم توسعه دسترسی را برای مردم فراهم کردید، برای این‌که کام مردم مناطق در تمام این ۱۰۳۴ روستا شیرین شود، از طرف خودتان بسته‌ای برای استفاده رایگان از خدمات در نظر بگیرید و از طریق پیامک به مردم این روستاها اطلاع دهید.

وزیر ارتباطات که در این مراسم ایرانسل را به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران خطاب قرار می‌داد با توجه به برخی مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی بعد از ارائه این پیشنهاد، گفت: البته می‌گویند ۲ گیگ اینترنت خطرناک است، اما کام مردم را اینطور شیرین کنید.

دقایقی بعد از ارائۀ این پیشنهاد، بسته ۲ گیگابایتی ۴۸ ساعته اینترنت رایگان، برای کسانی که طی روزهای گذشته در محل این ۱۰۳۴ روستا حضور داشته‌اند، فعال و طی پیامکی، به آن‌ها اطلاع رسانی شد.

ایرانسل یک شرکت خدمات ارتباطاتی که در سال ۱۳۸۴ با سرمایه‌گذاری مشترک گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی (۴۹٪) و شرکت گسترش الکترونیک ایران (۵۱٪) راه‌اندازی شد.

ایرانسل در سال مالی ۱۳۹۲ با درآمدی بالغ بر ۴٬۹ هزار میلیارد تومان، در رتبه ۳۲ از فهرست بزرگترین شرکت‌های ایران قرار گرفت.

برند ایرانسل در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

پایان پیام

کد خبر : 166006 ساعت خبر : 11:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=166006
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات