همراه اول و ایرانسل از وزارت ارتباطات شکست خوردند؟

همراه اول و ایرانسل از وزارت ارتباطات شکست خوردند؟

به گزارش گلونی جنگ تمام عیار میان همراه اول و ایرانسل و وزارت ارتباطات گویا در حال اتمام است. دودهایی که از میدان نبرد بلند می‌شود این را نشان می‌دهد.

همیشه در جنگ‌ها عده‌ای کشته می‌شوند و خسارت‌های به جای می‌ماند و از آن سو غنائمی نیز به دست می‌آید.

در جنگ بین اپراتورها و وزارت ارتباطات مردمی که به اینترنت نیاز داشتند به شدت خسارت دیدند. ابتدا همراه اول و ایرانسل بسته‌ها را محدود کردند و بعد قیمت آن‌ها را افزایش دادند.

مردم هم مجبور بودند خرید کنند و خدا می‌داند چه مبلغ بزرگی به جیب ملت ضرر وارد شد. تا اینکه وزارت ارتباطات هرچند کمی دیر اما بالاخره وارد میدان شد و اپراتورها را نقره‌داغ کرد.

ایرانسل و همراه اول محکوم شدند به پرداخت میلیاردها تومان جریمه. حالا سوال اینجاست که این میلیاردها تومان به آسیب دیده‌های جنگ می‌رسد یا وارد حساب دولت می‌شود؟

نکند اپراتورها در آینده انتقام این جریمه سنگین را از مردم بگیرند؟ و چند سوال دیگر که ذهن‌ها را مشغول می‌کند.

اما در این میان غنائمی هم به دست آمد. خبرنگارها که همیشه در جنگ‌ها مظلوم واقع می‌شوند اینبار شانس با آن‌ها یار بود و اپراتورها از روی لج‌شان با وزارت ارتباطات هم که شده سهمیه اینترنت خبرنگاری آن‌ها را شارژ کردند. حالا باید منتظر ماند و به میدان نبرد چشم دوخت.

آیا باز هم شیپور جنگ نواخته می‌شود؟ آیا این جنگ قربانی‌های دیگری هم دارد؟ آیا اپراتورها شکست را پذیرفتند یا در صدد ایجاد حملات جدیدی هستند؟ آیا این پایان این جنگ خونین نیست؟

مردم در این جنگ به کجا باید پناه ببرند تا از ترکش‌های آن جان سالم به در ببرند؟ انحصاری که خود وزارت ارتباطات برای اپراتورها ایجاد کرده است آیا محل امنی برای مردم باقی گذاشته است؟

پایان پیام

نویسنده‌: محسن فراهانی

کد خبر : 171808 ساعت خبر : 9:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=171808
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات