برای عبور از بحران کرونا چاره‌ای ندارید جز اینکه در رشت خوددار باشید

برای عبور از بحران کرونا چاره‌ای ندارید جز اینکه خوددار باشید

به گزارش گلونی فرقی نمی‌کند ساکن و اهل رشت و یا به قول معروف، رشتی اصیل باشید و یا مسافری که چند روزی قصد سیاحت در رشت زیبا را داشته باشد، به هر حال خاطره کبا‌ب فروشی‌های خیابانی که از صیقلان به شهرداری و یا در مسیر حاجی‌آباد به شهرداری می‌رود را هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد.

همچنین اطراف میدان مصلی یا توشیبای سابق که دسترسی مسافرین را به نقاط مختلف رشت فراهم می‌کند نیز یکی دیگر از مراکز برای کباب‌فروش‌های خیابانی است که بسیاری از رانندگان شرکت واحد قبل از شروع کار روزانه خود ابتدا صبحانه‌ای که شامل چند سیخ از همین نوع کباب‌ها را با یک پرس پلو نوش جان می‌کنند و سپس کار روزانه خود را آغاز می‌کنند.

به عبارت ساده‌تر تا قبل از شیوع ویروس کرونا بخشی از زندگی مردم رشت و یکی از جاذبه‌های گردشگری برای مسافرین شهر باران، خوردن همین کباب‌های کثیف و خوشمزه بود.

برای عبور از بحران کرونا

اما با وجود اینکه رشت و بسیاری از شهرستان‌های استان گیلان در شرایط قرمز به سر می‌برند، نه تنها ورود مسافر به این شهر متوقف نشده است بلکه گویا برخی از مردم رشت هم نمی‌خواهند از خوردن کباب‌های خیابانی بگذرند.

آنها هنوز که هنوز است در حاشیه خیابان‌های مرکز فروش کباب، حوالی ساعت ۷ غروب تا دو و سه بامداد بدون توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی تجمع می‌کنند و بی‌خیال از شرایط کنونی کباب می‌خورند.

کاش زودتر همه ما آگاه شویم که پا به عرصه نهادن این ویروس در جهان هستی یعنی تغییر سبک زندگی که تا کنون داشته‌ایم و یا به آن عادت کرده‌ایم.
کاش هر چه زودتر همه ما به این درک دست یابیم برای اینکه به سلامت از این بحران عبور کنیم و سایر شادی‌های دنیا و زندگی را بچشیم، ناچاریم مدتی دست از شادی‌های گذشته زندگی‌مان بشوریم!

پایان پیام

نویسنده: بهاره حاصلیان

کد خبر : 173983 ساعت خبر : 4:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=173983
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات