ماهنامه سینمایی ۲۴ شهریور ۹۹ منتشر شد

شماره ۱۲۱ ماهنامه سینمایی ۲۴ شهریور ۹۹ منتشر شد.

به گزارش گلونی مجله همشهری ۲۴ شهریور ۹۹ منتشر شد.

همراهان عزیز شما می‌توانید نسخه الکترونیکی مجله را از سایت و اپلیکیشن‌های جار، طاقچه، فیدیبو و کتابچین تهیه کنید، همچنین نسخه چاپی مجله از روز دوشنبه ۱۰ شهریور در دسترس شما عزیزان خواهد بود.

ماهنامه سینمایی ۲۴ شهریور ۹۹

در این شماره ۲۴ می‌خوانید:

گفتگو اختصاصی مازیار فکری ارشاد با ساراب هرامی و حسن معجونی

پرونده ویژه فیلم‌های برتر دهه ٢٠١٠ به انتخاب ٢۴ منتقد سینمای ایران

نقد فیلم‌های روز سینمای ایران

گزارش ماه درباره ممیزی در سینمای ایران

میزگردی برای فیلم لتیان

معرفی سریال و فیلم‌های روز دنیا

همشهری ۲۴ یا مجلهٔ ۲۴ یکی از نشریه‌های مؤسسهٔ همشهری است که با موضوع سینما و تلویزیون از دی ۱۳۸۸ به صورت ماهانه منتشر می‌شود.

اخبار و گزارش‌های سینمای ایران و جهان، نقد فیلم‌های روز ایرانی و خارجی، پرونده‌های سینمایی دربارهٔ موضوعات بحث‌برانگیز سینمای ایران و سینمای جهان، بررسی ژانرهای سینمایی، بازنگری فیلم‌های قدیمی و بررسی فیلم‌های مستند برخی از سرفصل‌های کلیدی این مجله است.

این نشریه از دی ۱۳۸۸ تا خرداد ۱۳۹۵ با سردبیری حسین معززی‌نیا منتشر شد. سردبیری این ماهنامه را محمد شکیبانیا بر عهده دارد.

 دبیر تحریریه آن حبیبه جعفریان و معاون سردبیر مجله نیز یحیی نطنزی است. تحریریهٔ مجله شامل روبرت صافاریان، علی سیف‌الهی و پریچهر باقری است.

در مهرماه ۱۳۹۷ سلمان فرخنده سردبیر این مجله و کامبیز حضرتی دبیر تحریریه شد. در اسفند ۱۳۹۹ قاسم جعفری سردبیر این مجله و مازیار فکری ارشاد به عنوان دبیر تحریریه معرفی شد.

مجله ۲۴ یکی از نشریات سینمایی ایران است که تلاش می‌کند استانداردهای حرفه‌ای و بین‌المللی را در انتشار خود لحاظ کند و از ساختارهای سنتی روزنامه‌نگاری سینمایی در ایران فاصله بگیرد.

مؤسسهٔ همشهری در شهریور ۱۳۹۷ مدیریت و سردبیری هشت مجله از گروه مجلات همشهری را به بخش خصوصی واگذار کرد. این تصمیم با اعتراض منتقدان و سینماگران ایران مواجه شد و تعدادی از آنها نامهٔ سرگشاده‌ای مبنی بر نگرانی بابت آیندهٔ مجله و جدایی تحریریه قدیمی‌اش از آن منتشر کردند.

پایان پیام

کد خبر : 174877 ساعت خبر : 3:58 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=174877
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات