جعفر سمیعی کیست؟ چه فرقی می‌‌کند مدیرعامل پرسپولیس چه کسی باشد

جعفر سمیعی کیست؟ مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس را بشناسید.

به گزارش گلونی پس از استعفای مهدی رسول پناه از سرپرستی باشگاه پرسپولیس در نهایت اعضای هیات مدیره این باشگاه در محل وزارت ورزش و جوانان تشکیل جلسه دادند و در نهایت جعفر سمیعی را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند. اما جعفر سمیعی کیست؟

او که جایگزین مثل مهدی رسول پناه در پرسپولیس شده مانند ایرج عرب پیش از حضور در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرکل حراست ورزش و جوانان مشغول به کار بوده است.

سمیعی، زمانی به عنوان مشاور شهردار و رئیس کل حراست شهرداری تهران منصوب شده بود و سابقه فعالیت در شهرداری پایتخت را نیز دارد.

اما چه اهمیتی دارد؟ چرا برای‌تان مهم است که چه کسی به مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است؟ بگذارید یک سوال دیگر هم بپرسم: اصلا مگر فرقی هم می‌کند؟

اصلا مگر فرقی هم می‌کند که چه کسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باشد؟

وقتی مدیرعامل‌ها می‌آیند و از روی یک شرح وظایف از پیش نوشته شده عمل می‌کنند، بدهی بالا می‌آورند، تنش ایجاد می‌کنند و خیلی سریع هم محو می‌شوند.

الان نام بردن از ۵ مدیرعامل قبلی استقلال و پرسپولیس حتا برای اصحاب رسانه و ورزش هم کار دشواری است.

بس که این دو باشگاه در این چند سال اخیر مدام مدیرعامل عوض کردند و یکی پس از دیگری صدای هوادار باشگاه خود را درآورند.

اصلا مگر فرقی هم می‌کند چه کسی مدیرعامل باشد؟ وقتی یک باشگاه دولتی است چه فرقی می‌کند آقای فلان مدیرعامل باشد یا آقای بهمان؟

همانطور که وقتی مدیرعامل نهادهای دیگر دولتی تغییر می‌کنند و هیچ تغییری در اصل سیاست‌های آن نهاد رخ نمی‌دهد، تغییر مدیرعامل پرسپولیس و استقلال هم نباید خبر مهمی باشد.

رئیس صدا و سیما تغییر می‌کند مگر سیاست‌های صدا و سیما عوض می‌شود؟

وزیر فلان وزارتخانه وقتی تغییر می‌کند مگر تغییری حس می‌شود؟ خب استقلال و پرسپولیس هم مثل همان‌ها هستند.

منتها با این تفاوت که تعداد این تغییرات خیلی بیشتر است و اگر مدیرعامل انتخاب شده واقعا بخواهد تغییری هم ایجاد کند، حواشی، تنش‌ها و فرصت کمش به او مجال تغییر نمی‌دهد.

پس خیلی دنبال سابقه و تجربه و پیشینه آقای جعفر سمیعی نباشید. این بنده خدا اگر ۳۰ سال در بارسلونا و رئال و بایرن و میلان مدیرعامل بوده باشد فرق چندانی با فردی که ۳۰ سال در چهارراه استانبول دلار خرید و فروش می‌کرده ندارد.

چون این سیستم است که مشکل دارد. هزار بار دیگر هم که آدم‌ها عوض بشوند تا سیستم تغییر نکند اوضاع فوتبال ایران همین است که هست.

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

کد خبر : 184134 ساعت خبر : 11:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=184134
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات