ماسک در داروخانه نبود در بقالی هست

ماسک در داروخانه نبود در بقالی هست

دبیر انجمن داروسازان: ماسک ۱۳۰۰ تومانی در داروخانه ها است.

به گزارش گلونی اگر هم در داروخانه‌ها پیدا نکردید نگران نشوید من آشنا سراغ دارم بقالی سرکوچه‌مان عباس آقا ماسک دارد کیفیت مناسب قیمت نصف قیمت بازار واسه یه خانم دکتری بوده روزها می‌رفته مطب و شب‌ها در می‌آورده یک سال هم گارانتی و خدمات پس از فروش دارد و خود عباس آقا هم برای خانه‌اش از همین برداشته.

ولی خوب من خودم به شخصه به این ماسک‌ها اعتقادی ندارم و اعتقاد هم داشتم پول خریدش را نداشتم و به نظرم تنبان حاج بابا پتاسیل جذب ویروس‌اش خیلی بیشتر از این ماسک‌های یکبار مصرف است تازه تنبان گل‌گلی خان‌جون هم پتانسیل‌های زیباشناسی بسیاری هم دارد و یه تنبان کفاف ماسک یک سال یک خانواده را می‌دهد و حتی منبع درآمدی هم می‌شود و حالا که فکر می‌کنم خودم هم چند تنبانی در گنجه دارم و عباس‌آقا هم که اهل کاسبی است.

تنبان و ماسک از من فروشش از عباس آقا.

ماسک در داروخانه نبود در بقالی هست

قابل شستشو بدون آب‌رفت رنگ‌ هم پس نمی‌ده و حساب‌اش را در این چنرسالی که پای ما بوده پس داده.

این یعنی با یک تیر دو نشان هم تولید ماسک را بالا میبریم هم از شلوغی داروخانه‌ها می‌کاهیم و کمکی به کاهش انتشار ویروس هم می‌کنیم.

تا به حال مسئولین هم نتواستند طرحی اینچنین کاربردی و اجرایی را ارائه دهند و من تقاضا دارم از این بنده‌ سراپا استعداد در زمینه‌های مختلف مخصوصا اقتصادی کمال استفاده ببرید تا فرار مغزها نشدم.

وای که ما چقدر ذهن خلاق و اقتصادی و بشردوستانه‌ای داریم به جان عباس‌آقا…!

پایان پیام

نویسنده: مریم مفیدی

کد خبر : 186462 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=186462
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات