مسابقه می دونی می تونی با رویكرد طنز

اجرای اردشیر منظم روی آنتن رادیو صبا

مسابقه می دونی می تونی با رویكرد طنز

این مسابقه با رویكرد طنز و شادی آفرینی و با اجرای اردشیر منظم روی آنتن رادیو صبا می رود.

به گزارش گلونی «می دونی می تونی» عنوان یكی از برنامه‌های جدید رادیو صباست كه با هدف آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در قالب طنز پخش می‌شود.

در هر برنامه دو شركت كننده در بخش‌های مختلف از جمله: بخش اطلاعات عمومی، بازی با كلمات،جورچین، برعكس گویی، خلاقیت نمایشی و ضرب المثل یاب با هم به رقابت می‌پردازند.

همچنین در این برنامه كلیدواژه‌هایی وجود دارند كه مخاطبان به ازای هر ۵۰۰ امتیاز ، یك كلمه را به عنوان كلید برای رسیدن به بیتی از یك شاعر دریافت می‌كنند و در نهایت با كلماتی كه مجری برنامه به آنها می‌گوید می‌توانند آن بیت مورد نظر را حدس بزنند.

مسابقه می دونی می تونی

مسابقه «می دونی می تونی» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۰۰ به تهیه‌كنندگی نوید جولایی و با اجرای شاد و مفرح اردشیر منظم به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

فاطمه حمداللهی نویسنده و طراح سوالات این مسابقه است. گلچهره زند و داریوش بشارت بازیگران بخش های نمایشی و مونا قنادها به عنوان هماهنگی و دستیار تهیه كننده مخاطبان را همراهی می كنند.

مخاطبان می‌توانند تكرار این برنامه را در ساعت ۲۲:۳۰ نیز بشنوند.

رادیو صبا با روزانه ۶ ساعت تولید و پخش برنامه‌های طنز و شاد کار خود را آغاز کرد و پس از یک سال مدت زمان برنامه‌های رادیو صبا در روز از ۶ ساعت به ۱۶ ساعت رسید و گروه مسابقات و تفریحات نیز به گروه طنز و سرگرمی افزوده شد.

در فروردین ۱۳۹۸، پخش برنامه های رادیو صبا ۲۴ ساعته شد.

در حال حاضر رادیو صبا روزانه ۸ ساعت برنامه طنز و مسایقه تولیدی و ۶ ساعت برنامه زنده و ۸ ساعت تأمین و تکرار فعالیت می‌کند.

پایان پیام

کد خبر : 185016 ساعت خبر : 2:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=185016
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات