نمایشگاه light art performance در خرم آباد برگزار می‌شود

نمایشگاه light art performance در خرم آباد برگزار می‌شود

به گزارش گلونی موسسه هنرهای معاصر آرتا با همکاری کانون ادب از ۵ تا ۸ آبان ۱۳۹۹، برای چهارمین بار برنامه هُمار را در سطح بین‌‏المللی، به مدت ۴ روز به صورت نمایشگاه برگزار می‌کند.

مکان: خرم آباد، چهار راه فرهنگ، کانون ادب

این نمایشگاه در حیطه هنرهای معاصر و به شکل عکس و ویدئو در گالری خواهد بود.

در چهارمین هُمار، آثار هنرمندانی ارائه شده است که برای به نمایش گذاشتن دغدغه‌هایشان از «نور» استفاده برده‌اند.

و اغلب طبیعت را به عنوان بستری برای ارائه آثارشان انتخاب کرده‌‏اند.

موسسه آرتا با دعوت از بیست هنرمند بین‏‌المللی فعال در حیطه پرفورمنس ‏آرت و هنر محیطی؛ قرار بر این داشت تا جشنواره هُمار را در طبیعت لرستان برگزار کند و نمایشگاهی به عنوان برنامه جنبی برای این جشنواره برنامه‌ریزی شده بود؛ با شروع بیماری کرونا برنامه پرفورمنس حضوری حذف شد و برنامه نمایشگاه به طور جدی و با حضور هنرمندان بیشتری پیگیری شد.

نمایشگاه light art performance در خرم آباد برگزار می‌شود

آثار ۵۰ هنرمند از کشورهای ونزوئلا، آرژانتین، کانادا، آلمان، شیلی، ایتالیا، مجارستان، سریلانکا، سوئد، آمریکا، انگلستان، لهستان، هندوستان، پاکستان، هلند، میانمار، فرانسه، روسیه، اسپانیا، کولمبیا، عراق، نیوزلند، پرتغال، ‌نپال، نروژ، بنگلادش و ایران در این نمایشگاه ارائه می شوند. بیشتر این آثار به صورت ویدئو ارسال شده‌اند.

چشم اندازی که موسسه آرتا در پی آن است، جلب توجه بیش از پیش هنرمندان به طبیعت، به عنوان بستری مناسب برای اجراهای هنری، بهره‌مندی از موهبت‏‌های الهی موجود در طبیعت، بهره‌‏گیری از هنر به عنوان ابزاری برای ایجاد همدلی بین مردمانی با فرهنگ‏‌های متفاوت، کمک به توسعه فرهنگ و هنر، ایجاد زمینه‏‌ مناسب برای ارائه کارهای خلاقانه و کمک به ارتقاء هنر و خلاقیت مخاطبان با استفاده از مهارت و تجارب خاص هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه، از اهداف چهارمین هُمار است.

پایان پیام

کد خبر : 182986 ساعت خبر : 7:06 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=182986
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات