انار را کسی می‌خورد که غلظت خون دارد نه کرونا

آدمیزاد برای چه انار می‌خورد؟

انار را کسی می‌خورد که غلظت خون دارد و نه کرونا

به گزارش گلونی، با شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا و ایجاد پیک سوم بیماری، تقاضا برای خرید «هویج» افزایش یافته است.

به طوریکه قیمت هر کیلو هویج با کیفیت در میادین اصلی میوه و تره‌بار، هشت هزار تومان است که در خرده‌فروشی با سود ۳۰ درصدی به قیمت هر کیلو هویج ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

در این میان اخیراً در برخی واحدهای صنفی نیز «انار»هایی به نام انار «تنظیم بازاری» فروخته می‌شود که عضو هیأت مدیره اتحادیه میوه و تره‌بار در رابطه با ماجرای فروش چنین انارهایی که در کیسه‌های دو تا سه کیلویی به فروش می‌رسند توضیح داد: «فروش یارانه‌ای انار را تکذیب می‌کنیم.

قیمت انار بالاست که اگر مردم هم این میوه را نخورند، مشکلی ایجاد نمی‌شود».

باقری با اشاره به قیمت انواع انار اظهار کرد: «قیمت انار و سایر میوه‌ها به دلیل هزینه بالای کارگر، تهیه سبد و هزینه بسته‌بندی افزایش یافته است».

انار را کسی می‌خورد که غلظت خون دارد نه کرونا

واقعاً منطقی از این دقیق‌تر و اصولی‌تر دیده بودید؟!

دیگر مسؤلین با چه دلایل و برهانی به ما ثابت کنند که اگر روزی روزگاری کالایی گران می‌شود حتماً ضرری برای انسان داشته است که او از آن بی‌خبر بوده است و با گران شدن آن کالا نیز فقط راه بر مصرف بی‌رویه و خطرآفرینش بسته شده است.

مثلاً همین انار را در نظر بگیرید. آدمیزاد برای چه انار می‌خورد؟

اصلاً فکرتان منحرف نشود که شاید روزی روزگار بشر به خاطر هوس دلش انار خورده باشد!

در واقع انار را می‌خورند که خون را تصفیه کند و اوره و چربی را از رگها بشوید و ببرد.

اما در این روزهای گرانی گوشت قرمز و گوشت سفید که کسی توان خوردن گوشت را ندارد پس مسلماً کسی هم اوره و غلظت خون و چربی و کلسترول نمی‌گیرد که بعد بخواهد با خوردن انار آنها را بشوید و ببرد.

اگر زمانی هم فکر هویج که برای کرونا مفید است، ذهنتان را مشغول کرد و در ذهنتان دودوتا چهارتا کردید که هویج، مانند انار احتیاج به سبد و بسته‌بندی ندارد و حتماً باید توسط مسؤلین قیمتش کاهش یابد و یا هویج تنظیم بازاری راهی میوه و تره‌بار شود، سریعاً ذهنتان را روی گزینه‌های «در خانه بمانید، ماسک بزنید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید» منحرف کنید تا بیشتر از این اذیت نشوید!

پایان پیام

نویسنده: بهاره حاصلیان

کد خبر : 188683 ساعت خبر : 11:44 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=188683
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات