انفجار منزل مسکونی در خرم آباد و ۳ کشته تا به حال

انفجار منزل مسکونی در خرم آباد ۳ کشته تا به حال

به گزارش گلونی و به نقل از جمعیت هلال احمر استان لرستان: صبح امروز (۱۱ آذرماه) بر اثر نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در شمال شهر خرم‌آباد (آبشار ٩) انفجار مهیبی رخ داد.

انفجار منزل مسکونی در خرم آباد

صارم رضایی با اعلام این خبر گفت: پس از گزارش به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات بلافاصله یک تیم عملیاتی به همراه تیم آنست، تیم آواربرداری به محل حادثه اعزام و کار آواربرداری و امداد و نجات را شروع کردند.

رضایی ادامه داد: تاکنون دو نفر مصدوم به وسیله عوامل امدادی رهاسازی و توسط عوامل اورژانس ١١۵به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

صارم رضایی گفت: تیم‌های آواربردار و تیم آنست با سگ‌های زنده‌یاب کماکان در حال انجام عملیات هستند.

بر اثر این انفجار یک منزل مسکونی کاملا تخریب و ۴ منزل همجوار این انفجار دچار آسیب شدند.

هنوز علت حادثه به طور قطعی مشخص نشده است.

دقایقی پیش جسد یک نفر دیگر توسط تیم آوار برداری جمعیت هلال احمر و نیروهای آتش نشانی و سایر عوامل حاضر در محل حادثه از زیر آوار خارج شد.

گفتنی است بنابر گزارش ارسالی از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان لرستان در محل انفجار منزل مسکونی در شهر خرم آباد دو نفر مصدوم توسط سگ‌های زنده یاب پیدا و عملیات رهاسازی و انتقال آنان در حال انجام است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: تاکنون ۳ نفر از ساکنین این منزل مسکونی جان خود را از دست داده و ٩ نفر مصدوم نیز به مراکز درمانی انتقال داده شد ٣ نفر نیز مداوای سرپایی شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان لرستان تصریح کرد: عملیات آواربرداری برای نجات آخرین نفر این خانواده کماکان ادامه دارد و هنوز علت حادثه به طور قطعی مشخص نشده است.

اخبار لرستان را در پایگاه خبری گلونی دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 189806 ساعت خبر : 2:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=189806
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات