تعبیر خواب رقصیدن؛ فردی دورو هستید

تعبیر خواب رقصیدن؛ فردی دورو هستید

دیدن رقص و رقصیدن در خواب نشان بر بدبختی و شومی و بیکاری است.

به گزارش گلونی اگر شخصی در خواب ببیند که در حال رقصیدن است نشان برآن است که به‌زودی بدبخت می‌شود. همه او را می‌شناسند و کارش را هم از دست می‌دهد.

اگر کارش را از دست ندهد قطعا جریمه سنگینی را باید پرداخت کند.

اگر در خواب ببینید که نشسته‌اید و رقص دیگران را تماشا می‌کنید نشان برآن است که این شومی به‌زودی سراغ شما هم می‌آید پس بدانید و آگاه باشید.

اگر در خواب دیدید به مجلس رقص دعوت شده‌اید اما به خاطر کرونا نرفتید، نشان برآن است که بدشانسی در راه خانه شما بوده است اما به دلیل محدودیت‌های رفت ‌و آمد، نتوانسته خودش را به خانه شما برساند و شما را بدبخت کند.

تعبیر خواب رقصیدن

اگر در خواب ببینید که در مهمانی هستید که همه می‌رقصند اما شما نمی‌رقصید، فکر نکنید که نشان براین نیست که شما خیلی سربه‌زیر هستید، در واقع این خواب نشان برآن است که شما رقصیدن بلد نیستید. اگر بلد بودید حتماً شما هم می‌رقصیدید.

اگر در خواب دیدید که می‌خواهید برقصید اما نمی‌توانید، نشان برآن است که شما فردی دورو هستید. ظاهر و باطن شما یکی نیست. در رفتار خود تجدید نظر کنید.

اگر در خواب ببینید که در هنگام رقصیدن پولی را یواشکی در جیب خود گذاشتید، نشان برآن است که رقص شما را همه می‌بینند و تشویق‌تان هم می‌کنند.

آن پول هم احتمالاً شاباش بوده است. نوش جان‌تان باشد. ببرید در مملکت اجنبی‌ها به شادی خرج کنید.

اگر در خواب دیدید که شما رقصیدید و کسی به شما شاباش نداد، نشان برآن است که شما شخص مهمی نیستید و مهارت کافی برای رقصیدن هم ندارید.

اگر بودید حتما شادباش می‌گرفتید.

در مجموع اگر می‌خواهید از صافی خود جلوگیری کنید، کلاً رقص و رقصیدن را نه در خواب و نه در واقعیت، نبینید.

پایان پیام

نویسنده: بیتا اشکانیان

کد خبر : 194677 ساعت خبر : 9:40 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=194677
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات