از فیلترینگ توییتر بسیار ممنونم پدر جان

از فیلترینگ توییتر بسیار ممنونم پدر جان

به گزارش گلونی اخیرا یک نماینده محترم مجلس فرمودند که «فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی برای مردم و حضور مسؤولان در این فضاها مانند همان پدری است که نباید رمز کارت بانکی خودش را به فرزند خردسالش بدهد.»

بنده به عنوان یک فرزند خردسال از شما پدر بزرگوار و پدران بزرگوار دیگر سپاسگزارم که سختی چرخ زدن در توئیتر و مشقت انجام ریت و لایک و کامنت را به جان می‌خرید تا ما خردسالان به این فضای زشت آلوده نشویم.

ممنونم که در قبال من و همنوعانم احساس مسؤولیت می‌کنید.

درست است که ما فرزندهای غالبا ناخواسته، همیشه روی اعصاب شما راه می‌رویم و در مورد مسائلی که هیچ ارتباطی به ما ندارد، مانند همین استفاده‌ پدرانه‌ شما از توئیتر، سؤال‌های گستاخانه می‌پرسیم ولی شما مثل همه‌ پدران خوب، صبوری می‌کنید.

ممنونیم که شما هم دو الی سه شیفت برای آسایش کودکان‌تان کار می‌کنید و وقتی شکم‌شان سیر نشد از خجالت سر راحت به بالین نمی‌گذارید.

از فیلترینگ توییتر بسیار ممنونم پدر جان

سپاس که شما هم مانند همه‌ پدرهای مملکت، به هر دری می‌زنید و به هر کس و ناکسی رو می‌اندازید تا کودکان خردسال‌تان لباس خوب بپوشند و پیش دوستان‌شان خجالت‌زده نباشند.

دم‌تان گرم که وقتی کودکان‌تان گرسنه‌اند لقمه از گلوی‌تان پایین نمی‌رود و وقتی پای پیاده این‌طرف و آن‌طرف می‌روند سوار خودروی لوکس شدن برای‌تان صفایی ندارد.

چقدر خوب است که شما هم اهل مدارایید و اشتباهات کودکان خردسال‌تان را می‌بخشید و نهایتا با یکی دو تا توپ و تشر و کشیده و نهایتا دو سه تا مشت و لگد قضیه را جمع و جور می‌کنید و کینه‌ای نیستید.

ممنونیم که گاه‌گداری به دل و ذائقه و سلیقه‌ کودکان‌تان هم نیمچه توجهی می‌کنید تا عقده‌ای و توسری‌خور بار نیایند.

متوجهیم که شما هم هر چند وقت یکبار، وقتی بچه‌های خوبی بوده‌ایم و شما را اذیت نکرده‌ایم، با هدیه‌ای، خوراکی‌ای، چیزی خوشحال‌مان می‌کنید که سربراه‌تر شویم و بیخود و بی‌جهت جفتک نیندازیم و آبروی شما را پیش دوست و علی‌الخصوص دشمن، نبریم.

اصلا از حق نگذریم شما به عنوان پدر برای ما خردسالان امتیازاتی در نظر گرفته‌اید که هیچ پدری در طول تاریخ برای فرزندانش در نظر نگرفته است و ما به‌ خاطر آن قدردان شما هستیم.

پایان پیام

نویسنده: مسعود توکلی

کد خبر : 199208 ساعت خبر : 12:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=199208
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات