آلبوم رقص در تاریکی مهدی بهمنش را قانونی بشنوید

آلبوم رقص در تاریکی مهدی بهمنش را قانونی بشنوید

این مجموعه با آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم مهدی بهمنش شکل گرفته و در سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

آلبوم رقص در تاریکی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این مجموعه شامل یازده آهنگ بی‌کلام است که در آنها از سازهای پیانو، هارمونیکا و گیتار استفاده شده است.

نام این اثر از آهنگ شماره پنج آن گرفته شده و آهنگ‌های شماره سه و ده برای فیلم آرمانشهر به کارگردانی مهدی قربانی ساخته شده که در جشنواره‌های زیادی حضور داشته و نامزد دریافت جایزه شده است.

ریتم قطعات و سازبندی آنها حال و هوایی آرامش‌بخش و گوش‌نواز فراهم می‌کنند و برای لحظات خلوت و تنهایی بسیار دلپذیر هستند.

قطعات آن به ترتیب وداع تلخ، حس برفی، آرمانشهر ۱، ساحل رویا، رقص در تاریکی، بارانا، ردپای عشق، کوچه اقاقیا، درمسیر باد، آرمانشهر ۲ و سرخوش هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

مهدی بهمنش متولد دیماه سال۱۳۶۱ از تهران، با وجود علاقه زیادی که از کودکی به موسیقی داشت بنا به دلایلی نتوانست موسیقی را از کودکی فرا بگیرد، آشنایی او با موسیقی از سن دوازده سالگی با ساز مورد علاقه‌اش گیتار شروع شد و دورهای آموزشی مختلفی را پیش اساتید مختلف این ساز گذراند.

بعد از گذر چندین سال وی با کنسرواتوار تهران آشنا شد و با اساتید بزرگی از جمله مصطفی کمال پورتراب، محسن الهامیان، کیوان میرهادی، دکتر فاطمه هماسادات افسری، کلارا بوکوچاوا و دکتر سیمون آیوازیان آشنا شد و دوره‌های زیادی چه در زمینه آهنگسازی وچه در زمینه نوازندگی را نزد این اساتید گذراند.

او فارغ‌التحصیل گرایش ساز جهانی از کنسرواتوار تهران است.

زمینه فعالیتی وی آهنگسازی و تنظیم، موسیقی فیلم، تدریس سازهای گیتار پیانو و هارمونیکا و تدریس دروس عمومی موسیقی چون تئوری موسیقی، هارمونی، و سلفژ است.

پایان پیام

کد خبر : 217005 ساعت خبر : 4:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=217005
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات