آلبوم باله شهرزاد ۲۰۰۱ شب هوشنگ کامکار را از گلونی دانلود کنید

آلبوم باله شهرزاد ۲۰۰۱ شب هوشنگ کامکار را از گلونی دانلود کنید

طرح اصلی این آلبوم بر اساس داستان هزار و یک شب بوده و در یازده قطعه منتشر شده است.

آلبوم باله شهرزاد ۲۰۰۱ شب

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی موسیقی که بر اساس داستان روایت می‌شود، خصلتی شرقی دارد و با استفاده از ساز بندی شرقی ارائه شده است.

همانطور که داستان اصلی بر سه محور ایران، هند، بغداد، پایه گذاری شده است، هوشنگ کامکار، هوشمندانه از سازهای اصلی این سه منطقه استفاده کرده است.

به جز سه قطعه از (آلبرت کِتِل بی ، موریس راوِل، ریمسکی کورساکف) باقی قطعات، بر اساس داستان ساخته شده که باز هم شاهد نوآوری دیگری از ذهن خلاق هوشنگ کامکار هستیم.

نوازندگان این اثر ارسلان کامکار، بیژن کامکار، ارژنگ کامکار، اردشیر کامکار، اردوان کامکار، حسن ناهید، شهریار فریوسفی، کیوان ساکت، پریچهر خواجه و درشن آنند هستند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

هوشنگ کامکار در سال ۱۳۲۵ در سنندج به دنیا آمد. موسیقی را نزد پدرش استاد حسن کامکار آموخت و مدت ۲ سال در هنرستان عالی موسیقی تهران به تحصیل موسیقی پرداخت.

در سال ۱۳۵۴ به اخذ درجه لیسانس در رشته آهنگسازی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران نایل آمد و سپس در کنسرواتوار سانتاچی چیلییای رم به تحصیل کنترپوان و فوگ پرداخت و درجه لیسانس موسیقی را در ایالات متحده آمریکا از دانشکده سانفرانسیسکو دریافت کرد.

او به مدت ۱۰ سال در دانشگاه هنر به تدریس موسیقی پرداخت و مدیریت گروه موسیقی این دانشگاه را به مدت ۶ سال (از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۳۷۸) عهده دار بود.

وی سرپرستی گروه موسیقی کامکارها را برعهده دارد و هم‌اکنون یکی از اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران است.

پایان پیام

کد خبر : 224886 ساعت خبر : 11:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=224886
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات