دانلود آلبوم سه نوازی در آرامش با نواختن عود، سنتور و نی

دانلود آلبوم سه نوازی در آرامش با نواختن عود، سنتور و نی

این مجموعه حاصل همکاری حسین بهروزی نیا، جاوید افسری و داوود ورزیده است.

آلبوم سه نوازی در آرامش

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی این سه هنرمند که سازهای عود، سنتور و نی می‌نوازند؛ این بار وجه کمتر دیده شده سازهای ایرانی را به نمایش گذاشته‌اند.

آرامش، سکون و فضاهای کم تحرک در موسیقی کلاسیک ایرانی کمتر شنیده می‌شود.

هنرمندان اذعان داشته‌اند که شیوه متفاوت نوازندگیشان در این آلبوم نه به قصد آفرینش چیزی پیچیده و عجیب که فقط به قصد آرامش برای مخاطب بوده است.

از این آلبوم بسیار لذت خواهید برد؛ زیرا آرامشی که القا می‌کند بسیار عمیق‌تر و درونی‌تر از بسیاری از موسیقی‌های امبینت و الکترونیک است.

۶ قطعه موجود این آلبوم به ترتیب زمین و آهستگی، من تا من، گام سکون، پیش از تعلیق، طلوع سایه ها دارد و آرامش نام دارند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

حسین بهروزی‌ نیا یکی از نوازندگان این آلبوم متولد ۱۳۴۱ در تهران است.

وی آهنگساز، ردیف‌دان و نوازنده عود اهل ایران است. وی از سن ۹ سالگی وارد هنرستان موسیقی ایران شد و زیر نظر رضا وهدانی نواختن تار را آغاز نمود و نزد منصور نریمان نواختن عود را فرا گرفت و ردیف موسیقی ایران را از محمدرضا لطفی آموخت.

او همواره در جهت آموزش عود و تربیت هنرجویان همت گمارده او سفرهای زیادی در سراسر اروپا، آسیا و شمال آمریکا داشته و کنسرت‌های زیادی را برگزار نموده است.

همچنین با گروه‌ها و ارکسترهای برجسته ایرانی مانند ارکستر مضرابی ایران، گروه عارف، گروه مولانا همکاری داشته و از سال ۱۹۹۲ به عنوان نوازنده عود با گروه دستان همکاری مستمر داشته است.

پایان پیام

کد خبر : 224045 ساعت خبر : 9:30 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=224045
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات