دانلود آلبوم نهفته های نی از البرز فنایی با بهترین کیفیت

دانلود آلبوم نهفته های نی از البرز فنایی با بهترین کیفیت

این مجموعه در ۷ قطعه و در آبان ماه ۱۳۹۴ منتشر شده است.

دانلود آلبوم نهفته های نی

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این آلبوم به ترتیب فغان فراق، عاری از پژواک، در سه گاه، هیچگاه، پیدایش نی، رها از بند و فرامرز نام دارند.

در توضیحات آلبوم آمده است: «نی پیش از پیدایش موسیقی نیز بوده است. گویی ازلی است و ارمغانی اسرار آمیز از جانب خداوند. آن روز که بشر پرده از آن سِر گشود، نی با او حکایت‌ها کرد.

در این مجموعه گاه اصواتی غریب از نی می‌شنویم. صداهایی که با کمک آن فضایی نو ایجاد شده است، فضایی گاه مبهم و هرازگاه موهوم. در برخی قسمت‌ها هنگام قرارگیری آواهای همیشه آشنای نی در ایفاگر نقشی در صحنه‌ای ناآشنا هستند. شخصیت‌هایی نهفته در کالبدی مشترک.

نهفته‌های نی تجربه‌ای تازه در نوازندگی نی است که در آن از منظری نو به پیکره سازی کهن نگریسته شده است.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

البرز فنایی سال ۱۳۵۹ در شهر مشهد متولد شد.

وی در خانواده‌ای از اهالی ادب و هنر متولد گردید. در سنین نوجوانی بود که از راهنمایی‌های سودمند هنرمند گران قدر حسن کیانی‌نژاد بهره مند گردید. سپس در سال ۱۳۷۹ از برگزیدگان نوازندگی نی در جشنواره سراسری موسیقی فجر شناخته شد.

در راستای علاقه‌مندی وی به ساز نی و در حوزه پژوهش در خصوص این ساز، می‌توان به اختراع نی اصلاح شده مصنوعی به شماره ثبت ۵۷۶۰۷ و در دیگر حوزه‌ها به اختراعات متنوع ثبت شده و کسب دو نشان نقره بین المللی در مسابقات تخصصی اختراعات سوییس و آلمان اشاره کرد.

پایان پیام

کد خبر : 224889 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=224889
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات