نمایشگاه دعوتی بین‌ المللی پوستر محیط زیست با عنوان درخت زندگی

نمایشگاه دعوتی بین‌ المللی پوستر محیط زیست با عنوان درخت زندگی

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی گالری اعلان، تجربه نشان می‌دهد که انسان همواره بزرگترین آسیب‌ها را به طبیعت و محیط زیست اطراف خود وارد کرده است.

برای دیدن نمایشگاه کلیک کنید

البته گاهی همان آسیب‌ها به نفع طبیعت نیز بوده است. زندگی بشر در کره خاکی، خودش بزرگترین تناقض به حساب می‌آید.

یعنی ذاتا هیچ قرابتی با یکدیگر ندارند. در اصل زمین دیگر رمق و چهره گذشته خودش را ندارد و به‌ صورت‌های گوناگون رو به نابودی است.

آلودگی هوا، نازک شدن لایه اوزون، قطع درختان، خشک شدن دریاچه‌ها و آلودگی دریاها، زباله‌های هسته‌ای و پلاستیکی که مهمترین ثمره زندگی انسان بر روی زمین است.

این مشکلات عدیده‌ای که بشر به‌وجود آورده، ادامه حیات زندگی خودش را نیز با مشکل رو به رو کرده است.

از این رو جهان ما مشکلات گوناگون جدی در زمینه‌های مختلف اجتماعی و هم‌زیستی خود با محیط زیست دارد، برای بیشتر شناخته شدن این معضلات، پیشگیری‌ها و آگاه‌سازی لازم در بین مردم، فعالیت‌های فرهنگی و هنری بیشتر به درد کار ما خواهد آمد.

در این میان رسانه‌ای به‌ نام «پوستر» که قدیمی، اما ابزار رسانه‌ای مهم در دنیای امروزی به حساب می‌آید، انجام خواهد شد.

بی‌شک رواج و تشویق به تولید پوستر در انواع مضمون‌ها، منجر به آشنایی تمامی اقشار جامعه با این رسانه و قابلیت‌های آن می‌تواند برای مدیریت بحران‌های زیست محیطی محسوب شود.

نمایشگاه دعوتی بین‌ المللی پوستر محیط زیست

در اینجا نمایشگاه دعوتی بین‌المللی پوستر که آن را «درخت زندگی» نام گذاری کرده‌ایم، این وظیفه مهم را برعهده گرفته است تا با فکرها و اندیشه‌های مختلف طراحانی که با پوسترهای خودشان، آسیب‌های جدیدی که انسان بر پیکره کره زمین وارد می‌کند را با مخاطبین عمومی خودش آشنا بکند و آگاهی‌های لازم را به عرصه نمایش بگذارد.

نمایشگاه دعوتی بین‌المللی پوستر «درخت زندگی» با محوریت مسائل زیست محیطی در سال ۱۳۹۷ به همت داریوش اللهیاری و حمید نجاتی شروع شد.

مدعوین حاضر در این نمایشگاه ۱۲۰ هنرمند شامل ۶۲ نفر طراح ایرانی و ۵۸ نفر طراح خارجی از کشورهای: مکزیک، آذربایجان، ترکیه، اسلواکی، کانادا، لهستان، آمریکا، کره‌جنوبی، اکوادور، آرژانتین، روسیه، دانمارک، ایتالیا، آلمان، اوکراین، اندونزی، مجارستان، بلاروس، چین، پرتغال و شیلی می‌باشند.

لازم به ذکر است از دوستان عزیز، اُلگا سِوِرینا Olga Severina مدیر سایت تریتوری، مهران میرحسینی مدیر سایت گالری اعلان، کورش بختیاری حامی محیط زیست و طراح پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو در ایران، سعید رضوانی مدیر هنری رویداد، مریم خالقی یزدی طراح و مدرس گرافیک، یونس دارا مترجم و همچنین از احمد قاسمی مدیر محترم مجموعه تبلیغاتی پاسارگاد اراک که در این مجموعه ما را یاری و همراهی کرده‌اند، تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

پایان پیام

کد خبر : 220951 ساعت خبر : 8:51 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=220951
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات