دانلود آلبوم سه عود شهرام غلامی از گلونی

دانلود آلبوم سه عود شهرام غلامی از گلونی

این مجموعه، آلبومی از سه نوازی عود است که شش قطعه دارد و به همت موسسه فرهنگی هنری نغمه حصار منتشر شده است.

دانلود آلبوم سه عود

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی ساز قدیمی ساکت و کم حرف است، آن را محدود و کم انعطاف می‌دانند و گرچه همه حرمت قدمتش را نگه می‌دارند، اما درست مثل پیشکسوتی که تنها احترام سن و سالش را نگه می‌داریم، باور اغلب این است که دیگر انتظار چندانی از آن نمی‌رود.

اما ماجرا این نیست که عود حرفی برای گفتن ندارد، شاید کم کاری از نوازندگانش باشد؛ آنها که از همه هنرهایش خبر ندارند و نمی‌توانند حق مطلب را ادا کنند.

با این همه، این درباره نوازندگانی که در سه نوازی عود در آلبوم «سه عود (سرمستی)» با شهرام غلامی همراهی می‌کنند، صادق نیست.

آهنگساز و خواننده کم حرف و پرکار، صداهایی از عود، بربت یا هر چه می‌خوانندش بیرون می‌کشد که باورش سخت است این تنها عود است که چنین می‌زنند و می‌نوازندش.

قطعات آلبوم سه عود، «شیدایی»، «سلوک»، «سرمستی»، «بر فراز لاجور»، «بلوچ» و «لیلی» نام دارند.

شهرام غلامی، یاسمین شاه حسینی و امید توفیقی با عود و بهنام معصومی با سازهای کوبه‌ای در این آلبوم به نوازندگی پرداخته‌اند و شهرام غلامی علاوه بر آهنگسازی، خوانندگی آلبوم را نیز بر عهده داشته است.

در قطعه «شیدایی» که شعر مولانا با مطلع «گر جان عاشق دم زند، آتش در این عالم زند» را می‌خواند و در قطعه «لیلی» با شعر مشهور طبیب اصفهانی «غمش در نهانخانه دل نشیند، به نازی که لیلی به محمل نشیند».

کاور آلبوم با حروف، خطوط و اشکال ایرانی، طرحی از ساز عود را به نمایش می‌گذارد، ساز کهنسال و ساکتی که هنوز حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

با دانلود قانونی حقوق مادی و معنوی این اثر را رعایت کنیم.

پایان پیام

کد خبر : 229390 ساعت خبر : 3:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=229390
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات