محصولات کشمون چه ویژگی خاصی دارد؟

محصولات کشمون چه ویژگی هایی دارد؟

به گزارش گلونی بسیاری از کشاورزان و زنبورداران هستند که با وجود مشکلاتی مانند کم آبی و دشواری مراحل برداشت محصول، حاضرند روش گذشته خود را تغییر دهند تا تنها منبع درآمد آنها از بین نرود و بتوانند مانند سال‌های گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

سایت فروشگاه کشمون، این کشاورزان را وارد سیستم فروش آنلاین کرده تا خریداران با بررسی محصولات متنوع و طبیعی، مستقیماً با محصولات کشاورزان آشنا شوند.

سیستم سایت کشمون به این صورت است کشاورزانی را که به روش‌های طبیعی و سنتی کشت و کار می‌کنند، شناسایی کرده و با بررسی مراحل تهیه محصول و نظارت بر روند آماده سازی آن، کشاورزان را به فضای خرید و فروش آنلاین وارد می‌کند.

در اصل کشمون به صورت مستقل محصولی را خریداری نمی‌کند تا به خریداران بفروشد و نقش واسطه‌ای ندارد.

کشمون راه ارتباطی بین کشاورز و خریدار محصول است تا کشاورزان بتوانند با استفاده از روش‌های به روز و متناسب با شرایط موجود، محصولات خود را بفروشند و حاصل دسترنج آنان از بین نرود.

خرید از کشمون با کد تخفیف golvani
عسل، زعفران، برنج، چای، خرما، زرشک و روغن زیتون

مراحل معرفی تا خرید محصول در سایت کشمون به صورت زیر انجام می‌گیرد:

۱-شناسایی کشاورز یا زنبوردار که با استفاده از روش‌های اصیل به سلامت محصول اهمیت داده و کم‌ترین آسیب را به طبیعت می‌زند.

۲- بررسی محصولات توسط گروه کنترل کیفی؛ این مرحله برای هر بار موجود شدن محصول تکرار می‌شود.

۳- قیمت‌گذاری کشمون بر اساس کیفیت محصولات انجام می‌شود تا کشاورزان برای بهبود کیفیت تشویق شوند و خریداران هم با توجه به نتیجه کنترل کیفی هزینه پرداخت کنند.

۴- در قسمت بسته‌بندی، سعی شده از مواد قابل بازیافت و رنگ کم‌تر استفاده شود. خریداران نیز می‌توانند با سپردن این جعبه به بازیافت به کیفیت بهبود محیط زیست کمک کنند.

۵- فروشگاه کشمون در کنار فروش این محصولات، به رفت‌و‌آمد و هزینه کمتر کمک کرده و سفارش‌ها را در محل تحویل خواهد داد.

بنابراین فروشگاه کشمون با معرفی محصولات شناسنامه دار ایرانی، هویت محصول را حفظ کرده و زحمات کشاورزان و زنبورداران را به نتیجه‌ای رضایتمند می‌رساند.

پایان پیام

کد خبر : 229214 ساعت خبر : 1:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=229214
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات