آپارات کیدز با تغییرات جدید وارد می‌شود

ورود «آپارت کیدز» به تولید محتوا اختصاصی

آپارات کیدز با تغییرات جدید وارد می‌شود

آپارات کودک، پس از تغییرات گسترده در ساختار و محتوا به منظور خدمات بهتر به کودکان ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی آپارات کودک، با توجه به دغدغه خانواده‌های ایرانی در زمینه کنترل فرزندان در فضای مجازی و اهمیت نحوه دسترسی و چگونگی دسترسی کودکان به محتوای اختصاصی خود، آپارات کودک با تغییرات گسترده وارد تولید و تامین محتوای مخصوص این رده سنی شد.

پس از بررسی و سنجش نیاز کودکان و خانواده‌ها برای استفاده از محصولات سرگرم کننده و امن، «آپارات کودک» به عنوان یک پلتفرم نمایش خانگی حوزه کودکان تلاش دارد نیازهای اصلی کودکان را در زمینه سرگرمی و آموزش با نمایش آثار سالم و استاندارد با دوبله اختصاصی و زیرنویس مناسب در اختیار خانواده‌ها و فرزندانشان بگذارد.

آپارات کیدز با تغییرات جدید وارد می‌شود

«آپارات کودک» در راستای تامین هر چه بهتر برنامه‌های مناسب کودکان، محصولات خود را به دو صورت رایگان و با اشتراک در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

تولید محتوای اختصاصی از دیگر برنامه ریزی‌های «آپارات کودک» است که با توجه به نیاز مخاطب نسبت به محصولات بومی در حال انجام است و این محصولات در اختیار مخاطبان این پلتفرم قرار می‌گیرد.

در حال حاضر کاربران آپارات کودک می توانند با اینترنت نیم‌بها از تمامی خدمات سرویس آپارات کودک بهره‌مند شوند.

آپارات کودک با داشتن تنوع محتوایی این اختیار را به کاربر داده است تا خود طبق علایق و سلایق شخصی و اجتماعی خود، فیلم مورد نظر خود را تماشا نماید.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 233305 ساعت خبر : 3:56 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=233305
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات