دانلود آلبوم وراغ نوید جمالی پور از گلونی

دانلود آلبوم وراغ نوید جمالی پور از گلونی

این مجموعه به تازگی و در ۱۰ قطعه بی‌کلام، متشکل از کمانچه و سازهای کوبه‌ای منتشر شده است.

دانلود آلبوم وراغ

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی قطعات این آلبوم به ترتیب عمارت دل، هر دم از روی تو، ندای عشق، اندوه رنگ، سپیده دم، گلبانگ، سبا، غمزه، طره ماه و از نور تا نوا نام دارند.

در این آلبوم نوید جمالی پور به نوازندگی کمانچه و امیرعباس برفی، کامران منتظری، همایون نصیری و زکریا یوسفی به نوازندگی سازهای کوبه‌ای پرداخته‌اند.

اردشیر کامکار در بخشی از مقدمه این اثر نوشته است: «قطعه این اثر از لحاظ تکنیکی، حسی و ملودیک برگرفته شده از ملودی‌ها و حالت‌هایی از موسیقی مقامی، نواحی و سنتی ایران است و پرداخت و بسط آن بر روی تکنیک‌های کمانچه نوازی نوین بنا شده که پیش‌تر نوید جمالی پور آن را طی سال‌ها تمرین و ممارست به خوبی آموخته است.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

نوید جمالی پور نوازنده کمانچه و آهنگساز، متولد ۱۳۷۷ در تهران و تحصیل کرده مقطع کارشناسی علوم کامپیوتر دانشگاه گیلان است.

از سن پنج سالگی با سازهای سنتور، فلوت ریکوردر، بلز و طبلک آشنا شد.

او فراگیری کمانچه را ابتدا از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۷ نزد مهدی باقری آغاز نمود و از آن پس تا کنون از محضر استاد اردشیر کامکار بهره فراوان جسته است.

پس اتمام دوره آموزش تمام ردیف‌های موسیقی ایرانی و تکنیک‌های پیشرفته این ساز، در ۲۰ سالگی موفق به اخذ مجوز تدریس از آموزشگاه کامکارها گردید.

تاکنون از او دو تک آهنگ به نام‌های «وادی» به آهنگسازی اردشیر کامکار و «وجد» به آهنگسازی وی منتشر شده است.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232351 ساعت خبر : 9:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232351
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات