دانلود کتاب صوتی دفتر خاطرات حیوانات اثری از علیرضا غفاری

دانلود کتاب صوتی دفتر خاطرات حیوانات اثری از علیرضا غفاری

این کتاب، کتابی طنز از علیرضا غفاری است که خاطرات حیوانات مختلف سرتا سر دنیا را جمع‌آوری کرده و در قالب داستانی خواندنی و خنده‌دار نوشته است.

کتاب صوتی دفتر خاطرات حیوانات

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی علیرضا غفاری در این کتاب نشان می‌دهد که حیوانات نیز می‌توانند دست به قلم شده و از خاطرات‌شان بگویند. در این کتاب که داستانی طنزگونه دارد، خواننده با دنیا و دیدگاه حیوانات آشنا می‌شود و با دید آن‌ها به جهان پیرامون خود می‌نگرد.

غفاری به درخواست حیوانات، فهرست دفتر خاطرات را بدون رعایت حروف الفبا نوشته و از زبان حیوانات سخن می‌گوید.

وی در این کتاب که تجربه‌ای نو و بدیع است، تاریخ و فضای وقوع داستان‌ها را با نگاهی فانتزی توصیف می‌کند و بوفالو را در مکزیکوسیتی، فیل را در بمبئی، خوک را در فیلادلفیا، شیر را در سیرک بزرگ ناپل ایتالیا و اسب را در میدان نقش جهان اصفهان به تصویر می‌کشد.

در پایان نیز تصویر شاعر از رستوران طبیعت را پیش روی خوانندگان کتابش قرار می‌دهد و یک پرس ماهی زنده برای خرس، یک دیس استخوان درشت گاو برای سگ، یک سطل یونجه تازه برای اسب و یک ساندویچ مغز برای الاغ سرو می‌کند!

وی در مقدمه کتابش سخن اندیشه برانگیزی آورده است که در میان انبوه درختان جنگل و درست در میانه آن کتابخانه بسیار بزرگ، مجهز، مدرن و استثنایی وجود دارد که تمام کتاب‌های منحصر به فرد آن به صورت حیرت‌انگیزی روی برگ درختان نگارش یافته و بخش اعظم آن را تشکیل می‌دهد!

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232918 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232918
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات