اطلاعیه روابط عمومی فیلیمو در رابطه با آمار سریال زخم کاری

اطلاعیه روابط عمومی فیلیمو در رابطه با آمار سریال زخم کاری

به گزارش گلونی میزان دقیقه تماشا سریال‌ها یک رکن اصلی و مهم ارزیابی سریال‌ها و محبوبیت آنها در میان مخاطبان است که پلتفرم فیلیمو همواره سعی کرده است صادقانه‌ترین و درست‌ترین اطلاعات را به کاربران خود ارائه دهد.

در خبر رکوردزنی سریال «زخم کاری»، قسمت چهارم سریال‎‌ها در روز اول انتشار با هم مقایسه شده بود که سریال زخم کاری موفق شد رکورد سریال آقازاده را تغییر دهد.

همچنین آمار منتشر شده در مورد سریال «هم گناه» مربوط به قسمت آخر سریال است که در مقایسه با قسمت آخر سریال‌های زمان خودش ارزیابی شده است.

در نمودار زیر به منظور تنوير افكار عمومی آمار مقایسه‌ای ۳ سریال «هم‌گناه»، «آقازاده» و «زخم کاری» را به تفکیک ۴ قسمت ابتدایی در روز اول انتشار مشاهده می‌کنید.

آمار سریال زخم کاری
آمار سریال زخم کاری

سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان با اقتباس از رمانی به قلم محمود حسینی‌زاد در ۱۵ قسمت ساخته و آماده پخش است.

این نخستین سریال مهدویان در نمایش خانگی است که با توجه به فضای نوآر و داستان ملتهبی که دارد مخاطبان بسیاری را جلب کرده است.

«زخم کاری» با نگاهی به نمایشنامه «مکبث» ویلیام شکسپیر نوشته شده و از این حیث اولین سریالی است که مبنای نگارش فیلمنامه آن اقتباس از دو اثر ادبی و نمایشی است.

حضور جواد عزتی در نقش اصلی سریال با واکنش‌های مثبت مخاطبان همراه شده و طرفداران بسیاری را جذب کرده است.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیرآزاد، منوچهر علی‌پور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، (با معرفی) مرتضا امینی‌تبار و سارا حاتمی، (هنرمندان خردسال) نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی، (با هنرمندی) سیاوش طهمورث بازیگران «زخم کاری» هستند.

در فیلیمو تماشا کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 232798 ساعت خبر : 12:02 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=232798
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات