آلبوم کنسرتوها از آیدین صمیمی مفخم را از گلونی دانلود کنید

آلبوم کنسرتوها از آیدین صمیمی مفخم را از گلونی دانلود کنید

این مجموعه در سه قطعه بلند موسیقایی منتشر شد و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

آلبوم کنسرتوها

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی آلبوم کنسرتوها مجموعه دو کنسرتو برای پیانو (قطعه هولوگرافی) و هورن (قطعه رجز) و یک واریاسیون برای ارکستر (قطعه لودوس کنسونوس) است.

این آلبوم اثری از آیدین صمیمی مفخم است. کنسرتو برای تنور هورن فضایی معاصر دارد با ملودی‌هایی گسسته که بعضا با پشت هم قرار گرفتن نت‌ها احساس رضایتی برای مخاطب ایجاد می‌کنند.

در دو قطعه دیگر، موسیقی به فضای انتزاعی نزدیک‌تر شده و حتی گاهی با هارمونی‌های مخدوش حس تیرگی و تنش را به مخاطب القا می‌کند.

دانلود موسیقی و دانلود آهنگ جزو کلماتی هستند که هر روز و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه در اینترنت جست‌وجو می‌شوند.

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر، حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این آلبوم و سایر آثار موسیقایی حمایت کنیم.

آیدین صمیمی مفخم آهنگساز، نوازنده و پژوهشگر موسیقی، متولد سال ۱۳۶۰ در تهران است.

او هر دو مدرک کارشناسی و کارشناسی‌ارشد خود را به ترتیب در رشته‌های پژوهش موسیقی و آهنگسازی در ارمنستان و در محضر استاد آشوت زهرابیان دریافت کرده است.

صمیمی مفخم عضو دائم انجمن آهنگسازان ایران و مدرس مدرسه‌ عالی موسیقی و دانشسراهای تهران و از بنیان‌گذاران دپارتمان آهنگسازی و تئوری موسیقی در دانشگاه علمی کاربردی تهران بوده و همچنین بنیانگذار و مدیر هنری «مرکز موسیقی‌ نوین اسپکترو» و عضو هیئت موسس و مشاور هنری « کانون موسیقی‌ معاصر تهران» است. وی همسر «مارتینا کوسسکا»ست که خود نوازنده پیانو، آهنگساز و رهبر ارکستر است.

سایر آلبوم‌های موسیقی را از این لینک دانلود کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 241836 ساعت خبر : 7:15 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=241836
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات