نقش تفنگدار در مافیا و چگونگی بازی این نقش

نقش تفنگدار در مافیا و چگونگی بازی این نقش

با طرح محدودیت اینترنت مخالفت کنید؛ یک میلیون و ۲۰۰ هزار امضاکننده منتظر شما هستند

به گزارش گلونی تفنگدار در بازی مافیا شهروندی است که می‌تواند در مواقع حساس بازی گره گشا باشد.

او در بازی بی‌نهایت فشنگ مشقی و یک فشنگ جنگی دارد (در بعضی سناریوها دو فشنگ جنگی در اختیار دارد) و هر شب می‌تواند دو فشنگ را در اختیار شهروندان بدهد.

هر بازیکنی که تیر را دریافت می‌کند تا قبل از رای‌گیری می‌تواند از فشنگ خود استفاده کند. اگر فشنگ جنگی شلیک شود، بازیکن مورد هدف از بازی خارج شده و شهروند یا مافیا بودن او اعلام می‌شود.

همچنین بازیکنان نمی‌دانند که چه نوع فشنگی در اختیار آنهاست و زمانی که شلیک می‌کنند، با اعلام گرداننده، متوجه خواهند شد.

اگر روز تمام شد و کسی از تفنگ خود استفاده نکرد، یا تفنگدار از بازی خارج شده، یا گروگان فعالیت او را متوقف کرده و یا تفنگدار نتوانسته از موقعیت خود به خوبی استفاده کند.

نقش تفنگدار در مافیا

تفنگدار در مافیا می‌تواند همانند کارآگاه در بازی رفتار کند و با دادن تفنگ به افراد مختلف، آنها را در بازی محک بزند.

در اصل او می‌تواند تفنگ را به مافیای ذهنی خود بدهد و بررسی کند که آن مافیا به هدفش شلیک می‌کند یا خیر. همچنین درستی نادرستی عملکرد بازیکنان را بسنجد.

از طرفی می‌تواند این تیر را به شهروندان ذهنی‌اش بدهد و باعث شود آنها خود را در بازی تثبیت کنند و اعتماد دیگر شهروندان را بدست بیاورند.

تفنگدار بهتر است در شب‌ اول از فشنگ جنگی استفاده نکند اما از شب‌های بعدی آن را به شهروندان بدهد. خصوصاً زمانی که بین دو نفر از اعضای شهر گره افتاده و با بیرون رفتن یک نفر از آنها، طرف بازی مشخص می‌شود.

همچنین برای آن که از شک مافیا نسبت به خودش کم کند، می‌تواند یکی از تفنگ‌های مشقی را به خود بدهد تا اعضای شهر به او شک نکنند.

گفتنی است تفنگدار برای علامت دادن به راوی دست خود را به شکل تفنگ در می‌آورد. اگر فشنگ مشقی باشد، سر تفنگ به سمت بالا و اگر فشنگ جنگی باشد سر تفنگ به سمت روبرو خواهد بود.

طنز: تفنگدار در مافیا و بالا رفتن درصد خودکشی

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 240869 ساعت خبر : 8:08 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=240869
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات