کتاب صوتی سپیدار را با صدای سپیده خداوردی بشنوید

کتاب صوتی سپیدار را با صدای سپیده خداوردی بشنوید

این آلبوم شامل ده قطعه از اشعار شاعر غزل‌سرای ایرانی، هوشنگ ابتهاج است.

کتاب صوتی سپیدار

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی سپیده خداوردی این اشعار را در پس‌زمینه‌ای از موسیقی دکلمه کرده است. ساخت موسیقی این اثر بر عهده مجید درخشانی بوده است.

ارسلان کامکار، علیرضا خورشیدفر، میثم مروستی، مجید درخشانی، علی جعفری پویان، سهراب برهمندی، شاهو عندلیبی، کریم قربانی، مهرداد ناصحی و جواد بطحائی نیز از نوازندگان این اثر هستند.

امیر هوشنگ ابتهاج از جمله شاعران و پژوهشگران مطرح زبان فارسی متخلص به «ه. ا. سایه» است. وی در سال ۱۳۲۵ اثر «نخستین نغمه‌ها» و سپس مجموعه شعر به سبک جدیدش با عنوان «سراب» را منتشر کرد.

ابتهاج بعد از انتشار این آثار و سپس مجموعه «سیاه مشق»، مجموعه «چند برگ از یلدا» را نیز پیش روی مخاطبان قرار داد.

سایه در طول فعالیت‌های هنری فرهنگی خود طی زمان حضورش در ایران سرپرست برنامه گل‌ها در رادیو و پایه گذار برنامه موسیقایی «گلچین هفته» بود. که در این چارچوب تعدادی از اشعار او توسط هنرمندانی چون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، پرویز مشکاتیان، صدیق تعریف و بسیاری دیگر از هنرمندان صاحب نام موسیقی کشورمان اجرا شده است.

مجید درخشانی نیز متولد ۱۳۳۵ در سنگسر سمنان است.

فراگیری موسیقی را از دوران نوجوانی آغاز کرد و با قبولی در رشته موسیقی دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به جمع کسانی پیوست که موسیقی را به شکلی جدی پی گرفتند.

در سال ۱۳۵۵ به عضویت در گروه شیدا در آمد و در تولید و خلق مجموعه آلبوم‌های چاووش مشارکت داشت و نیز عضو مؤسس کانون چاووش شد.

انتشار آلبوم‌های بچه‌ها بهار (با حسین علیزاده) و آلبوم قاصدک (با صدای مرحوم اخوان ثالث) از تلاش‌های مستقل درخشانی در دهه شصت بود.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 237050 ساعت خبر : 10:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=237050
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات