امین قاسمی نژاد با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست

امین قاسمی نژاد با قراردادی دو ساله به استقلال پیوست

امین قاسمی نژاد مهاجم فصل گذشته پدیده، روز عجیبی را پشت سر گذاشت او که قرار بود عصر امروز لباس قرمز بر تن کند، در نهایت آبی پوش شد.

خود این بازیکن نیز تمایل زیادی داشت تا راهی استقلال بشود. قاسمی نژاد حتی در چندین جلسه راهی ساختمان باشگاه استقلال شد و فقط منتظر صدور رضایت نامه‌اش از سوی باشگاه پدیده بود.

اما تغییرات مدیریتی در این تیم مشهدی باعث شد تا مدیران استقلال و پدیده به توافق نرسند و قاسمی نژادی که تا آخرین ثانیه‌های مهلت نقل و انتقالات چشم انتظار صدور رضایت نامه‌اش بود، در جمع مشهدی‌ها ماندگار شد.

با پایان فصل گذشته، انتظار می رفت که قاسمی نژاد یکی از اهداف اصلی نقل و انتقالاتی فرهاد مجیدی برای لیگ بعدی باشد. اما خبری از مذاکره استقلالی‌ها برای جذب این بازیکن ۳۴ ساله نشد تا اینکه سرانجام خود قاسمی نژاد موفق شد برگه فسخ قراردادش را از پدیده بگیرد.

امین قاسمی‌نژاد متولد ۱ آذر ۱۳۶۵ در بابل است. پست تخصصی او مهاجم است که آخرین حضور او در لیگ ایران به بازی در تیم فوتبال پدیده برمی‌گردد.

وی با چند سال حضور در تیم پدیده جزو بازیکنان محبوب هواداران این تیم است او بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشت و این باعث شد با توجه به سن بالایی که داشت از باشگاه‌های استقلال و سپاهان پیشنهاد دریافت کند.

وی در نیم فصل لیگ بیستم مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفت و با این باشگاه به توافق رسید اما در آخرین لحظه باشگاه پدیده رضایت نامه او را صادر نکرد و این باعث عدم همکاری قاسمی نژاد با باشگاه استقلال شد.

امین قاسمی نژاد بازیکنی بود که فرهاد مجیدی از وی به عنوان تنها بازیکن در لیستش برای خرید در نقل و انتقالات زمستانی نام برده بود.

سایر اخبار نقل و انتقالات را بخوانید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 240164 ساعت خبر : 10:12 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=240164
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات