ایران و سوریه؛ باید می‌بردیم و می‌بردیم

ایران و سوریه باید می‌بردیم و می‌بردیم

به گزارش گلونی اولین دیدار تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی سوریه در دیدار مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه یک بر هیچ به سود ایران با تک گل علیرضا جهابنخش به پایان رسید.

اسکوچیچ برخلاف بازی‌های مرحله قبلی مقدماتی که بیشتر برای چینش نفراتش از آرایش ۲-۴-۴ بهره می‌برد، در مقابل سوریه تیمش را با آرایش ۱-۳-۲-۴ راهی میدان کرد.

به این ترتیب جلوتر از علیرضا بیرانوند، کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده ۲ مدافع میانی تیم بودند و در پست دفاع راست و چپ هم به ترتیب جعفر سلمانی و وحید امیری بازی کردند.

در خط میانی در این بازی شاهد بازی میلاد سرلک بودیم که توانست نظر مربی کروات را به خود جلب کند و در کنار نوراللهی ۲ هافبک دفاعی تیم قرار بگیرد.

هر چند این بازیکن در دقیقه ۳۰ به دلیل برخورد شدید با عمر خربین مجیور به ترک زمین شد و سعید عزت‌اللهی جایگزین او شد.

بین دو نیمه نیز اسکوچیچ با دو تعویض در خط میانی، نحوه بازی را عوض کرد. تا بالاخره در دقیقه ۵۵ با تک گل علیرضا جهانبخش تیم ملی ایران به پیروزی برسد.

این در حالی است که کره جنوبی و عراق به تساوی بدون گل رسیدند و بازی امارات و لبنان نیز بدون گل به پایان رسید.

تیم ملی ایران در حال حاضر تنها تیمی از این گروه است که توانسته در بازی اول به پیروزی برسد و قدم محکمی را برای رسیدن به جام جهانی برداشته است.

باید دید که تیم ملی فوتبال ایران در ۱۶ شهریور در مقابل تیم ملی عراق در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران، چه عملکردی را از خود به جای خواهد گذاشت.

گفتنی است که تیم‌های ایران و سوریه نوروز امسال نیز در ورزشگاه آزادی یک دیدار دوستانه برگزار کردند که با برتری سه گله شاگردان دراگان اسکوچیچ همراه بود.

پایان پیام

عمان در سوئیتا شگفتی آفرید؛ ژاپن باخت

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 243535 ساعت خبر : 8:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=243535
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات