خرید هالتر و اشتباهات رایج هنگام هالتر زدن

خرید هالتر و اشتباهات رایج هنگام هالتر زدن

به گزارش گلونی یکی از لوازم پراستفاده ورزشی، هاتر است. هالتر نام میله‌ای است که در ورزش بدن‌سازی و پرورش اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همان میله‌ای که همه فکر می‌کنند خالی خالی بلند کردنش خیلی ساده است ولی وقتی می‌خواهند بلندش کنند باد فتق‌شان عود می‌کند.

خرید هالتر

ورزشکاران می‌توانند با قرار دادن وزنه‌هایی در داخل میله هالتر انواع حرکت‌های ورزشی را چه در باشگاه‌های ورزشی و چه در داخل منزل انجام بدهند. منتها خانه‌ای که همسایه طبقه پایین نداشته باشد یا لااقل ناشنوا باشد.

با میله هالتر می‌توان حرکاتی مانند ددلیفت، اسکات، پرس سینه، جلو بازو و… را انجام داد ولی مهم‌ترین کاربرد هالتر این است که می‌توان در هنگام استفاده از آن به آینه روبه‌رو خیره شد و از دیدن اندام خود لذت برد.

البته این ویژگی هالتر فقط در ایران تعریف شده است. در کشورهای خارجی متاسفانه اینقدر موضوع برای دیدن در آینه وجود دارد که شما حواس‌تان از اندام خود پرت خواهد شد.

هالترها انواع مختلفی دارند: هالتر المپیکی، هالتر استاندارد و هالتر ضخیم. تفاوت آنها هم در مقدار قطر و سایز و اندازه و میزان تحمل وزن در آنهاست.

هالتر استاندارد، دارای میله‌ای صاف است، اما احتمالا در باشگاه ورزشی‌تان با نوع دیگری از هالتر که دارای دسته‌ای مواج است نیز آشنا شده‌اید. این هالتر که به نام EZ شناخته می‌شود معمولا برای تمرینات جلو بازو یا کول از آن استفاده می‌شود.

اگر می‌خواهید اشتباهات رایج در هنگام هالتر زدن را بدانید باید بگویم مهم نیست حرکات استاندارد در هالتر چگونه است. مهم این است که نظر گولاخ‌های باشگاه شما چه باشد.

شما باید دقیقا مشابه گولاخ‌های باشگاه هالتر بزنید.

چون اگر حتا به طور استاندارد هم هالتر بزنید و شبیه گولاخ‌ها نباشد، آنها می‌آیند و با تذکرات پی‌درپی و تمسخر شما اعصاب شما را به هم می‌ریزند.

ورزش کردن با اعصاب خراب هم نتیجه مثبتی نخواهد داشت. پس عین بچه آدم بروید پیش یک گولاخ و بگویید: داداچ چطوری هالتر بزنم مثل شوما گنده بشم؟

پایان پیام

نویسنده: محسن فراهانی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 243361 ساعت خبر : 11:11 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=243361
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات