فصل جدید خانه کاغذی منتشر شد

فصل جدید خانه کاغذی منتشر شد

به گزارش گلونی این روزها خبر انتشار فصل جدید خانه کاغذی از آن دسته اخبار مهیج و خوشحال‌کننده‌ای است که علاقه‌مندان این سریال را غافلگیر کرد.

شاید در ابتدا و با انتشار فصل اول این سریال در سال ۲۰۱۷ به نظر نمی‌رسید که این مجموعه بتواند طرفدارانی از سرتاسر دنیا برای خود پیدا کند اما این اثر از شخصیت‌های منحصر به فردش گرفته تا طراحی لباس و موزیک مشهورش، همه و همه اثری ماندگار را رقم زد که آوازه آن مانند آثاری چون فرار از زندان و … در دنیا پیچید.

خانه کاغذی ( La casa de papel)‎ که در آمریکا با عنوان سرقت پول (Money Heist‎)شناخته می‌شود، یک مجموعه تلویزیونی اسپانیایی در ژانر درام جنایی است که توسط آلکس پینا ساخته شده‌ است.

فصل جدید خانه کاغذی

این مجموعه، دو سرقت گروهی با برنامه‌ریزی دقیق و طولانی مدت را به رهبری پروفسور آلوارو مورته، یکی در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا به نمایش درمی‌آورد.

شبکه نتفلیکس در اواخر سال ۲۰۱۷ حق پخش جهانی سریال را به‌ دست ‌آورد و این سریال را در ۲۲ قسمت کوتاه‌تر بارگذاری و آن را در سراسر جهان منتشر کرد.

این مجموعه در مادرید، اسپانیا فیلمبرداری شده‌ و بخش‌های قابل توجهی از فصل ۳ و ۴ نیز در پاناما، تایلند و ایتالیا فلورانس جلوی دوربین رفته است.

خانه کاغذی جوایز مختلفی از جمله بهترین سریال درام را در چهل و ششمین دوره جوایز بین‌المللی امی و همچنین تحسین منتقدان برای طرح پیچیده آن، درام‌های بین فردی، کارگردانی و تلاش برای نوآوری تلویزیون اسپانیا را دریافت کرد. آهنگ ضد فاشیستی ایتالیایی بلا چاو که چندین بار در طول این سریال پخش می‌شود نیز بر جذابیت این سریال افزوده‌ است.

فصل جدید خانه کاغذی (فصل پنجم) درسال ۲۰۲۱ به صورت ۲ بخش ۵ قسمتی دردسترس عموم قرار خواهد گرفت که پارت اول در ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ و پارت دوم در ۱۲ آذر ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد.

سریال خانه کاغذی را در فیلیمو ببینید.

نقد و معرفی سایر سریال‌ها را بخوانید

پایان پیام

نویسنده: هانیه شریعتی

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 243866 ساعت خبر : 5:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=243866
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات