کتاب صوتی زندگی برازنده من را قانونی بشنوید و دانلود کنید

کتاب صوتی زندگی برازنده من را قانونی بشنوید و دانلود کنید

این مجموعه به نویسندگی کارول.اس پیرسون و هیو.کی میار و گویندگی بابک پاییزان تولید شده است.

کتاب صوتی زندگی برازنده من

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در توضیحات کتاب آمده است: «همه ما دوست داریم که برنامه مشخصی برای دستیابی به موفقیت در زندگی داشته باشیم. این اثر شنیداری برای شما این امکان را فراهم کرده است.

اگر مسیر زندگی‌ شما طوری پیش رفته که حس می‌کنید زندگی کسالت‌باری داشته‌اید یا آن‌طور که باید از زندگی لذت نبرده‌اید با انتخاب این اثر بهترین کار را برای زندگی خود انجام داده‌اید.

شما با انجام آزمونی که در این اثر ارائه می‌شود در می‌یابید موانع درونی و شخصیتی شما که باعث می‌شود آنطور که باید از زندگی لذت نبرید کجاست و برای برداشتن‌شان باید چکار کنید.

ارائه‌دهندگان این اثر شیوه عمیق و کاربردی را برای شناخت و به کارگیری نیروهای دگرگون‌کننده ناخودآگاه معرفی می‌نمایند.»

شایسته است با دانلود قانونی و خرید از سایت‌های معتبر حقوق مادی و معنوی عوامل تهیه و تولید را رعایت کرده و با این کار از انتشار این اثر و سایر کتاب‌های صوتی حمایت کنیم.

همچنین تولید و نشر کتاب صوتی فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات است تا بتوانند در کنار امور روزمره، مباحث مورد علاقه خود را دنبال کنند.

گفتنی است هدف اصلى کتاب زندگی برازنده من ایجاد نوعى آگاهى و بیدارى درونى است تا شما بتوانید با استفاده از این اطلاعات مهم درونى راه شادکامى و موفقیت زندگى خود را ببیند و دنبال کنید.

بدون این آگاهى، انسان هویت، ارزش‌هاى باطنى، و راه شادکامى و رضایت زندگى خود را نمى‌شناسد و در نوعى بى‌اطلاعى درونى به‌ سر مى‌برد.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 242958 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=242958
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات