یافتن معنی در نیمه دوم عمر کتاب صوتی درباره اعتماد نفس

یافتن معنی در نیمه دوم عمر کتاب صوتی درباره اعتماد نفس

این مجموعه به نویسندگی جیمز هالیس و گویندگی امین تارخ منتشر شده است.

یافتن معنی در نیمه دوم عمر

این اثر را دانلود کنید

به گزارش گلونی در توضیحات آلبوم آمده است: «اگر سن شما از بیست و پنج سال عبور کرده بهتر است در اولین فرصت پس از تهیه این مجموعه (که شامل نکات کلیدی کتاب یافتن معنی در نیمه دوم عمر است) فورا آن را گوش دهید. چرا که شاید بعدها حسرت روزهایی را بخورید که بدون گوش دادن به این مجموعه سر کرده‌اید.

برخی از مهم‌ترین عناوینی که در این مجموعه جذاب و شنیدنی خواهید شنید: چگونه در نیمه دوم عمر اقتدار و اعتماد به نفس لازم برای گرفتن تصمیمات مهم را پیدا کنم؟ دو دشمن اصلی که سرزندگی شما را می‌بلعند کیستند؟ با ترس‌ها در نیمه دوم عمر چه باید کرد؟ و سوالات مهم و کلیدی دیگر که بسیاری از آدم‌ها در جست‌وجوی پاسخ آن هستند.»

دکتر جیمز هالیس، مطمئنا اکنون در دنیا نویسنده و سخنرانی متمایز در حوزه روانشناسی تحلیلی دیدگاه کارل گوستاو یونگ است.

 او که از معدود چهره‌های شناخته شده فارغ‌التحصیل انستیتو یونگ زوریخ است، انسانیست خودساخته که در کتاب‌هایش صرفا با زبانی تئوریک سخن نمی‌گوید و کاملا واضح و مشخص است که همگام با مراجعان و خوانندگانش خود نیز درکی عمیق از زندگی را یافته است.

او اکنون ۱۴ کتاب برجسته در دنیا به زبان‌های شناخته شده منتشر کرده و زبان فارسی نیز همان گونه که در سایت ایشان نیز ذکر شده یکی از زبان‌هایی است که کتب ایشان به آن زبان نیز منتشر شده است.

جیمز هالیس در مقدمه آثارش به زبان فارسی با بهره گیری از سخنان مولانا، از ما خواسته است تا با تعمق بر زندگی‌مان سفرمان را جذاب‌تر کنیم.

سایر کتاب‌های صوتی را از این لینک مشاهده کنید

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 243569 ساعت خبر : 9:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=243569
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات