اجرای کنسرت در فضای باز عمارت روبرو

اجرای کنسرت در فضای باز عمارت روبرو

مجموعه کنسرت‌های پانزدهمین دوره «پروژه صدا» از ۲۶ تا ۳۰ مهر ماه در فضای باز عمارت روبرو برگزار می‌شود.

به گزارش گلونی به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو، با توجه به روند واکسیناسیون در سطح جامعه و بعد از حدود دو سال تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری، مجموعه عمارت روبرو تصمیم دارد پانزدهمین دوره کنسرت‌های «پروژه صدا» را با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز این مجموعه برگزار کند.

پانزدهمین دوره «پروژه صدا» با حضور موزیسین‌هایی مانند: «پرهام فزایی، بهرنگ حسین‌زاده، مهدی پاک‌نژاد، امیرحسین اله‌دادی و کاوه م.راد» از ۲۶ مهر ماه تا ۳۰ مهر ماه هرشب در دو سانس ۲۰ و ۲۲ برپا می‌شود و علاقمندان از طریق سایت عمارت روبرو به این آدرس می‌توانند برای خرید بلیت اقدام نمایند.

اجرای کنسرت در فضای باز عمارت روبرو

عمارت روبرو، یک خانه است. خانه‌ای که خیلی پیش‌تر از آن‌که در آذرماه سال نود و پنج عمارت روبرو شود، داستان‌ها و ایده‌هایش شروع می‌شود.

چرا که فکر به وجود آوردن فضایی که در آن بتوانیم ایده‌های جوان‌مان را عملی کنیم و با کنار هم نشاندن حوزه‌های مختلفِ هنری و فرهنگی در رشد و آموزش خودمان و جامعه‌‌‌مان ایفای نقش کنیم؛ یکی از آن رویا‌های دوران دانشجویی بود. دورانی که به معنایی دیگر، همچنان ادامه دارد.

احساس دغدغه نیاز به فهمِ زیستِ شخصی و زبان شخصی، مستقل از داده‌ها و پیش‌فرض‌های مخربی که چهارچوب‌های تمدن به ما تحمیل می‌کند؛ تلاش و قدرتِ ذهنی زیادی طلب می‌کند.

حال، ما، انسان‌های معاصر راهِ بسیار پیچیده‌تری‌ برای ساختن وجودی مستقل و خودبسنده پیشِ رو داریم. و اگر بخواهیم خود را به عنوانِ هنرمند، متفکر یا انسانی خلاق و کوشا و سازنده، تعریف کنیم؛ زیرسوال بردنِ کلیشه‌های زیست-زبانِ تحمیلی و پس از آن، برساختنِ زیستی نو و یکّه، نیازی حیاتی‌ به نظر می‌رسد.

برقراری دیالوگ و نقد و تاویل و از‌ آنِ‌ خودسازیِ پدیده‌ها، مساله‌ای گریزناپذیر است.

اگرنه که ما نیز چون داده‌ای مشخص و چرخدنده‌ای در دستگاه تمدنی عمل خواهیم کرد. و خود نیز به دستگاهی جدید تبدیل خواهیم شد.

از همین رو است که عمارت روبرو، خود را خانه‌ای برای مواجهه می‌داند. مواجهه با ایده‌ها و تجربه‌های نو و خارج از قاب. مواجهه با اندیشه‌ها و گفت‌وگوها. می‌خواهد بستری هدف‌مند و روش‌مند باشد.

ما همواره با این چالش‌ها و مسئله‌ها درگیر هستیم. و در این راه کوشش خواهیم کرد.

شاید برای آغاز و برداشتن قدم‌های نخستین (که همواره در آن خواهیم ‌ماند)، احتیاج به مطالعه، تفکر و شناختِ روش داشته باشیم.

ولی پس از آن، به نقد، گفت‌وگو و عمل‌گرایی شما، نیاز داریم تا در این راه و بسترِ مشترک در کنار هم با قدرت بیش‌تری، کار کنیم.

پایان پیام

خرید از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 249328 ساعت خبر : 9:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=249328
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات