نجات دو کوهنورد در ارتفاعات مخمل‌کوه خرم آباد

نجات دو کوهنورد در ارتفاعات مخمل‌کوه خرم آباد

رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد از نجات دو کوهنورد در ارتفاعات «مخمل‌کوه» این شهر خبر داد.

به گزارش گلونی به نقل از مهر، مهرداد علی پناه شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: «ساعت ۱۶:۰۲ امروز چهارشنبه خبر گرفتار شدن دو نفر جوان در ارتفاعات «مخمل‌کوه» (کمر سیاه) به مرکز پیام این سازمان اعلام شد که بلافاصله تیم امداد و نجات سازمان به همراه معاون عملیات و فرمانده ایستگاه شماره دو به محل حادثه در ارتفاعات منتهی به خیابان ولیعصر (عج) اعزام شدند».

وی گفت: «در این حادثه دو شهروند جوان به قصد کوهنوردی به ارتفاعات «مخمل‌کوه» صعود کرده بودند که متأسفانه در محلی صعب‌العبور گرفتار و یک نفر از آنها به پایین سقوط کرده بود».

رئیس سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد افزود: «تیم امدادی آتش‌نشانی با همکاری عوامل هیئت کوهنوردی خرم‌آباد پس از بررسی و شناسایی موقعیت فرد گرفتار شده و همچنین شخص سقوط کرده که دچار جراحات جدی شده بود، اقدام به امدادرسانی به آنها کرده و به پایین کوه منتقل کردند».

علی‌پناه گفت: «این عملیات در ساعت ۲۳:۲۰ و پس از هشت ساعت عملیات طاقت‌فرسا اتمام یافت و فرد گرفتار شده در کمال صحت و سلامت به پایین کوه انتقال داده شد».

وی تاکید کرد: «افرادی که قصد کوهنوردی دارند به طور حتم، تجهیزات و تدارکات لازم را با خود به همراه داشته باشند، زمان صعود را طوری انتخاب کنند که قبل از تاریکی هوا به پایین کوه برگردند، هیچگاه تنهایی به کوه نروند، برنامه کوهنوردی خود را با کسی در میان بگذارند و مسیری که برای کوهنوردی انتخاب کرده اند را به خوبی بشناسند».

پایان پیام

خرید عروسک از سایت‌های معتبر با کد تخفیف گلونی
کلیک کنید

کد خبر : 253046 ساعت خبر : 3:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=253046
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات