قهرمانی پیکان در مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا و نقش مهم مدیریت

قهرمانی پیکان در مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا و نقش مهم مدیریت

به گزارش گلونی روز گذشته در فینال جام باشگاه‌های آسیا، تیم پیکان با هدایت پیمان اکبری موفق شد با نتیجه ۲-۳ سانتوری ژاپن را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را بدست بیاورد.

تیم شهداب یزد هم که به عنوان قهرمان لیگ برتر ایران در این مسابقات حضور داشت، در اولین حضور خود سوم شد و مدال برنز را کسب کرد.

در سال‎های گذشته، با توجه به وضعیت سایر تیم‎ها، نماینده ایران به راحتی و با احتمال ۸۰ تا ۹۰ درصد می‌توانستند عنوان قهرمانی را کسب کند.

اما در این دوره نمایندگان دیگر کشورها با جذب بازیکنان مطرح جهان، با قدرت بیشتری به مسابقات آمدند و سطح رقابت‌ها بالاتر رفت.

ایران هم که بعد از ۱۳ سال میزبان این رقابت‌ها بود، با دو نماینده در این مسابقات شرکت کرد.

علاوه بر بالا بودن سطح کیفی تیم‌های ایرانی، تجربه مربیان و توانایی بازیکنان، آنچه که نقش مهمی در پیروزی‌های شهداب یزد و پیکان تهران داشت، مدیریت صحیح این دو باشگاه بود.

چون با توجه به دست پر بودن سایر تیم‌ها و برای آنکه نمایندگان ایران نیز در این مسابقات با قدرت ظاهر شوند، لژیونرهایی مثل سعید معروف و سیدمحمد موسوی و بازیکنان مطرح دنیا نظیر اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، دونووان ژاورونوک، گوردون پرین و … جذب این دو باشگاه شدند.

این در حالی است که این بازیکنان فقط برای همین رقابت‌ها به تیم‌های پیکان و شهداب پیوستند.

البته درست است که والیبال ایران از سطح کیفی بالایی برخوردار است و مدیریتی پایدار دارد، اما تجربیات دیگر بازیکنان در کنار استعداد و تلاش بازیکنان‌مان می‌تواند موفقیتی بزرگتر رقم بزند.

موضوعی که مدیران دو باشگاه به آن توجه کردند و تمامی امکانات برای کسب بهترین نتایج را فراهم کردند تا بهانه‌ای برای ناکامی‌ها وجود نداشته باشد.

پایان پیام

نویسنده: سارا ملاعباسی

ایرانی‌ها چه دغدغه‌هایی دارند؟
اینجا را ببینید

کد خبر : 268355 ساعت خبر : 12:44 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=268355
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات